RECENTLY READ
ALL BOOKS
Katarzyna Walęcka-Matyja, Elżbieta Napora
Andrzej Meissner, Ryszard Ślęczka
Anna Odrowąż-Coates, Ewa Dąbrowska
Józefa Bałachowicz, Edyta Ćwikła, Marta Krasuska-Betiuk, Monika Kupiec
Agnieszka Jedlińska, Katarzyna Ita Bieńkowska
Włodzimierz Tyburski
Martyna Majewska, Milena Matuszewska - Birkowska, Tomasz Orczykowski
Monika Wiktorowicz-Sosnowska
Drugi tom publikacji zatytułowany #szkoła.2.0 został napisany, prócz pierwszego artykułu, przez studentki. Dla niektórych z nich niniejsza publikacja jest debiutem i jednocześnie, być może, początkiem przyszłych bardziej zaawansowanych działań naukowych. Z tego też powodu niniejsza książka jest niezwykła. Zawarto w niej – w przeważającej części – artykuły prezentujące wyniki empirycznych badań. Autorki tekstów, studentki kierunków nauczycielskich, w przyszłości rozpoczną pracę w szkole. Stanisław Palka twierdzi, że: „zawód nauczycielski narzuca niejako konieczność występowania w roli badacza pedagogicznego, wszak nauczyciel musi diagnozować, wyjaśniać, podejmować decyzje, posiłkując się między innymi wynikami rozmów z uczniami, innymi nauczycielami, rodzicami, analizą dokumentów, analizą wyników sprawdzianów i testów dydaktycznych”. Ich artykuły stanowią zatem pierwszy krok ku realizacji roli nauczyciela-badacza. Także i w tym tomie hasztag grupuje informacje/artykuły tematycznie. Problemy omówione przez autorki są efektem ich zainteresowań badawczych, „naukowego niepokoju”, który skłania do przemyśleń i potrzeby eksplorowania danej problematyki.
In a few minutes you will receive a message sent to .
Click on the button in the message to confirm your subscription to the newsletter and receive your free e-book.
Accept the Terms and Conditions to continue using the Website.