"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy"

Identyfikator Librowy: 103846

Spis treści

Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 8

Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 10

1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 12

2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 19

3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 40

4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 65

5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 82

6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda 105

Część II SKŁADOWE SUKCESU 112

7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 114

8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 140

9. E-mail marketing Paweł Sala 181

10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 223

11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 237

12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 249

13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 269

14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 284

15. Copywriting Leszek Łuczyn 294

16. Content marketing Barbara Stawarz 305

17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 321

Część III JAK TO POLICZYĆ? 358

18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 360

19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 385

20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 423

Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 432

21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 434

22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 439

23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 460

24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 471

25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 480

26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 493

27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 511

28. Marketing w start-upach Marek Przystaś 527

Bibliografia 540

O Autorach 546