"E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy"
Identyfikator Librowy: 103846
Spis treści
Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala 8
Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 10
1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 12
2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 19
3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 40
4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 65
5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 82
6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda 105
Część II SKŁADOWE SUKCESU 112
7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 114
8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 140
9. E-mail marketing Paweł Sala 181
10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 223
11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 237
12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 249
13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 269
14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 284
15. Copywriting Leszek Łuczyn 294
16. Content marketing Barbara Stawarz 305
17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech 321
Część III JAK TO POLICZYĆ? 358
18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 360
19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 385
20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski 423
Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 432
21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 434
22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 439
23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 460
24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 471
25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 480
26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 493
27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 511
28. Marketing w start-upach Marek Przystaś 527
Bibliografia 540
O Autorach 546