"Usługi 2014. Sektor usług – uwarunkowania i tendencje rozwoju. PN 353"
Identyfikator Librowy: 138310
Spis treści
Wstęp 10
Część 1. Pojęcia i modele w marketingu usług 12
Katarzyna Dziewanowska: Wpływ działań z zakresu marketingu doświadczeń na postrzeganie usługi edukacyjnej 14
Jolanta Mazur, Piotr Zaborek: Czy usługodawcy stosują logikę usługową w marketingu? 23
Marcin Pigłowski: Notyfikacje dotyczące poważnych zagrożeń i pozostałe notyfikacje w systemie RAPEX 33
Magdalena Rzemieniak: Budowanie tożsamości oferty usługowej w oparciu o wartości niematerialne 45
Robert Skikiewicz: Determinanty popytu na usługi bankowe na przykładzie kredytów konsumpcyjnych i mieszkaniowych w latach 2004–2013 55
Część 2. Działalność usługowa jako dziedzina zastosowań zasad i kategorii marketingu 68
Dorota Bednarska-Olejniczak: Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie usługowym 70
Monika Boguszewicz-Kreft: Efekt kraju pochodzenia w usługach 80
Ema Halavach, Mirosław Zalech: Zmiany w zachowaniach klientów usług turystycznych jako szansa a ryzyko dla biur turystycznych 91
Martyna Kostrzewa, Grzegorz Zieliński: Specyfika procesów logistycznych w działalności usługowej 102
Anna Lemańska-Majdzik, Piotr Tomski: Konkurencyjność przedsiębiorstwa usługowego. Identyfikacja działań przedsiębiorstw obsługujących rynek nieruchomości 111
Agnieszka Nowak: Kooperacja i rywalizacja na rynku usług turystycznych w Polsce 122
Anetta Pukas: Wykorzystanie crowdsourcingu w sferze usług – możliwości i ograniczenia 133
Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta: Jakość kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja w świetle oczekiwań rynku turystycznego 146
Ewelina Sokołowska, Maciej Schulz: Metody ustalania cen produktów na rynku usług w Polsce 156
Iwona Wilk: Uwarunkowania wyboru ekoagroturystyki jako formy wypoczynku 166
Grzegorz Zieliński, Piotr Grudowski, Małgorzata Szymańska-Brałkowska: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym 176
Część 3. E-usługi i innowacje w usługach 186
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska: Motywy wykorzystania aplikacji mobilnych w procesie nabywania dóbr wśród młodych konsumentów 188
Joanna Katarzyna Kowalska: Rola internetowych technologii informacyjnych w kreowaniu relacji podmiotów leczniczych z pacjentami na rynku usług zdrowotnych na terenie Dolnego Śląska 198
Robert Nowacki: Innowacyjność usług w okresie spowolnienia gospodarczego 209
Aleksandra Radziszewska: Determinanty jakości e-usług na przykładzie bankowości elektronicznej 220
Grażyna Węgrzyn: Zróżnicowanie innowacji w sektorze usług w krajach Unii Europejskiej 230
Robert Wolny: Rozwój rynku e-usług w Polsce 241
Część 4. Usługi publiczne 252
Anna Brdulak: Strategie rozwoju jednostek samorządów terytorialnych w kontekście świadczonych usług 254
Danuta Kunecka: Usługi pielęgniarskie w Polsce – uwarunkowania i tendencja zmian 264
Danuta Kunecka, Dorota Rogalska: Zmiany na rynku usług zdrowotnych a kształcenie na kierunkach medycznych 273
Dominika Mierzwa: Ocena zarządzania finansami organizacji (na przykładzie zakładu opieki zdrowotnej) 283
Dariusz Skorupka, Jacek Korona: Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji kieleckiej – ewolucja koncepcji 293