"Usługi 2014. Wybrane uwarunkowania rozwoju usług. PN 354"
Identyfikator Librowy: 138350
Spis treści
Wstęp 10
Część 1. Klient na rynku usług – adresat, partner, współtwórca usługi 12
Edyta Gołąb-Andrzejak: Relacje jako element wartości dla klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis 14
Agata Jonas: Postrzeganie przez klienta jego udziału w procesie kształtowania jakości usług 25
Katarzyna Kawaliło-Cześniak: Wpływ lojalnych klientów na rentowność przedsiębiorstwa 35
Jan Kreft: Crowdsourcing – darmowe źródło usług w mediach 44
Joanna Macalik: Współczesny odbiorca masowy jako wyzwanie dla usług muzealnych 52
Kazimierz Rogoziński: Service design – czworako ujęty 62
Wiesław Urban: Kształtowanie jakości współtworzonej z klientem w usługach 73
Część 2. Przedsiębiorstwa i instytucje usługowe – współczesne warunki rozwoju 82
Anna Drapińska: Sektor usług we współczesnej gospodarce w Polsce i na świecie 84
Marek Gnusowski: Franczyza w perspektywie usług profesjonalnych 95
Izabela Kowalik: Zastosowanie koncepcji CRM w samorządzie terytorialnym a koprodukcja usług publicznych 105
Dariusz Oczachowski: Personel małej organizacji usługowej. Szanse i zagrożenia w budowie relacji z dostawcami 117
Aleksander Panasiuk: Fundusze europejskie jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw turystycznych 128
Krzysztof Rutkiewicz: Usługi świadczone w ogólnym interesie gospodarczym w świetle polityki konkurencji Unii Europejskiej w latach 2009-2011 138
Elżbieta Skąpska: Znaczenie innowacji produktowych w usługach 151
Rafał Szymański: Wdrożenie strategii CSR w małej firmie – wyzwania i dobre praktyki 161
Andrzej Szymkowiak: Promocja usług na portalach zakupów grupowych – studium przypadku 171
Monika Wawer: Kształcenie pracowników w realizacji koncepcji zarządzania różnorodnością 179
Część 3. Usługi edukacji na poziomie wyższym – wyzwania dla polskich uczelni 190
Aleksandra Całka, Ryszard Kłeczek: Postrzegane efekty kształcenia na uniwersytecie i ich przyczyny: jakościowe badanie eksploracyjne 192
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona: Usługi szkoleniowe uczelni ekonomicznych – możliwości i wyzwania rynkowe 201
Dorota Kwiatkowska-Ciotucha, Urszula Załuska: Rozwój uczelni poprzez wzrost aktywności w obszarze kształcenia ustawicznego 214
Hanna Mackiewicz: Odpowiedzialność nauczyciela akademickiego w pracy dydaktycznej 225
Ewa Malinowska, Małgorzata Wiśniewska, Piotr Grudowski: Pomiar jakości usług edukacyjnych z wykorzystaniem metody Kano 236
Anita Proszowska: Elektroniczne otwarte usługi edukacyjne – szansa czy zagrożenie dla współczesnej edukacji 249
Agata Szkiel: Integracja systemu zarządzania jakością oraz kontroli zarządczej w Akademii Morskiej w Gdyni 260
Małgorzata Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński: Determinanty jakości usług edukacyjnych 272
Joanna Wierzowiecka: Postrzeganie przez studentów Akademii Morskiej w Gdyni certyfikatów kompetencji z zakresu systemów zarządzania 282