"Zmiana warunkiem sukcesu. W poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności. PN 400"

Identyfikator Librowy: 149541

Spis treści

Wstęp 8

Anna I. Adamik: Dynamizowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 12

Agata Austen: Budowanie przewagi konkurencyjnej – zjawisko rozdzielenia jako rezultat presji ze strony interesariuszy 27

Marcin Flieger: Możliwości oraz skala wykorzystania ambient marketingu przez przedsiębiorstwa w Polsce 36

Piotr Głowicki, Wojciech Cieśliński: Przegląd form e-learningowych w obszarze kształcenia w organizacji 46

Robert Golej: Kierunki badań klastrów 57

Wojciech Idzikowski, Wojciech Cieśliński: Definiowanie kultury organizacyjnej i marki jako fundament do wprowadzenia zarządzania wartością klienta w organizacji 72

Dorota Kwiatkowska-Ciotucha: Krytyczna analiza systemu wyboru projektów z Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce w latach 2007-2013 81

Monika Kwiecińska: Filantropia korporacyjna i jej znaczenie dla konkurencyjności przedsiębiorstw – przegląd badań 93

Janusz Marek Lichtarski, Przemysław Bandura: W kierunku sieci międzyorganizacyjnej – przykład odnowy strategicznej My Travel Sp. z o.o 105

Tomasz Małkus: Założenia metodyki projektowania systemu transportu w przedsiębiorstwie 114

Katarzyna Piórkowska: Selekcja wewnętrzna residuum konkurencyjności organizacji w selekcyjnym otoczeniu 127

Gabriela Roszyk-Kowalska: Zasoby ludzkie jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw wysokiej techniki 137

Grzegorz Zieliński: Zmiany doskonalące usługi zdrowotne – percepcja pacjenta obszaru rejestracji i poczekalni. Studium przypadku 149