"Efektywność logistyki"

Identyfikator Librowy: 154424

Spis treści

Wstęp Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

5.1. Istota i znaczenie orientacji na klienta w zarządzaniu oraz efektywność jej planowania i wdrażania 5.2. Integracja celów logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako podstawa kreowania i dostarczania wartości dla klienta 5.3. Logistyczny system kreowania i transformacji wartości dla klienta 5.4. Trójwymiarowy efekt strategiczny logistyki i jego podstawowe determinanty 5.5. Performance-based Logistics (PBL) i Service Dominant Logic (SDL) jako koncepcje zorientowane na osiąganie oczekiwanych efektów dla klienta Rozdział 6

Logistyczne potencjały i determinanty efektywności i sukcesu przedsiębiorstwa 6.1. Istota i znaczenie potencjałów efektywności i sukcesu przedsiębiorstwa 6.2. Klasyfikacja i strukturyzacja logistycznych potencjałów efektywności i sukcesu przedsiębiorstwa 6.3. Potencjały i przejawy kreowania i realizacji efektywności w zarządzaniu łańcuchem dostaw (SCM) 6.4. Zarządzanie logistyczne jako systemowa determinanta efektywności i sukcesu przedsiębiorstwa Rozdział 7

7.2.2. Przegląd stanu i rozwoju badań (koncepcji identyfikacji) kosztów w sferze logistyki oraz ich usytuowania w skali światowej 7.2.3. Podstawowe wymiary i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów logistyki w skali światowej 7.3. Problemy identyfikacji i kwantyfikacji kosztów logistyki w przedsiębiorstwach w Polsce Rozdział 8

8.5. Rozwój i wdrażanie logistyki a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 9

9.3.3. Badania wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efektywność logistyki i przedsiębiorstw w Niemczech w latach 1999, 2003