"Blogi w procesie komunikacji marketingowej"
Identyfikator Librowy: 172714
Spis treści
O autorach 7
Wstęp 9
1.1. Uwarunkowania rozwoju mediów interaktywnych 15
Rozdział 1. Komunikacja marketingowa w mediach interaktywnych 15
1.2. Klient w przestrzeni interaktywnej 22
1.3. Social media w procesie komunikacji marketingowej 30
Podsumowanie 42
2.1. Blog w komunikacji online 45
2.1.1. Blog – pojęcie i istota 45
Rozdział 2. Blog jako platforma komunikacji w przestrzeni hipermedialnej 45
2.1.2. Blogi korporacyjne 53
2.1.3. Blogi indywidualne 60
2.2. Blogi w procesie komunikacji marketingowej 73
2.3. Polska blogosfera w liczbach 80
Podsumowanie 88
3.1. Ogólny cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy procesu badawczego 91
Rozdział 3. Przedmiot, zakres i metodyka badań empirycznych 91
3.2. Cele i metodyka poszczególnych badań oraz charakterystyka prób badawczych 93
3.2.1. Badania wśród przedsiębiorstw 93
3.2.2. Badania wśród blogerów indywidualnych 97
3.2.3. Badania wśród studentów łódzkich uczelni 100
4.1. Przesłanki wykorzystania blogów korporacyjnych 105
Rozdział 4. Blogi korporacyjne jako narzędzie oddziaływania marki na klientów 105
4.2. Blogi korporacyjne w procesie komunikacji 114
4.3. Przyszłość blogów korporacyjnych w perspektywie najbliższych lat 120
Podsumowanie 125
5.1. Przesłanki podjęcia współpracy z blogerami indywidualnymi 127
Rozdział 5. Formy, zakres i uwarunkowania wykorzystania blogów indywidualnych przez przedsiębiorstwa 127
5.2. Aspekt finansowy współpracy z blogerami 142
5.3. Blogi indywidualne w strategii przedsiębiorstw 149
Podsumowanie 156
Zakończenie 159
Bibliografia 165
Spis tabel 173
Spis wykresów 175
Spis ilustracji 177
Załącznik 1. Wzór kwestionariusza skierowanego do przedsiębiorstw 179
Załącznik 2. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów 184
Załącznik 3. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów 187
Załącznik 4. Wzór kwestionariusza skierowanego do studentów 188