"Public relations w przestrzeni publicznej"

Identyfikator Librowy: 198746

Spis treści

Wstęp 7

PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY1. Budowanie wizerunku pracodawcy – idea, metody i narzędzia (Anna Adamus-Matuszyńska) 17

2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding (Małgorzata Dobrowolska, Jagoda Sikora, Justyna Wandasiewicz) 35

3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych (Anna Kmon, Maria Zrałek) 45

4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej (Monika Tkacz, Begoña Echaburu Mulet) 63

PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej (Sabina Ostrowska) 77

6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 86

7. Content w roli głównej – analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej (Marta H. Milewska) 104

8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego (Paweł Kocoń) 121

PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal (Łukasz Przybysz) 131

10. Risk management in public hospitals in Poland – selected issues (Lidia Kwiecińska-Bożek) 140

11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland – selected problems (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 150

Zakończenie 159

Bibliografia 167

Spis rysunków 187

Spis tabel 189