"Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr. 535. Zarządzanie promocją turystyczną miasta"

Identyfikator Librowy: 204903

Spis treści

Wstęp 8

Teresa Brzezińska-Wójcik: Marka „Roztocze – Witalność z natury” jako identyfikator walorów przyrody ożywionej regionu w hasłach marketingowych i produktach turystycznych 10

Krzysztof Cieślikowski: Segmentacja uczestników spotkań konferencyjnych jako podmiotów rynku turystyki biznesowej 27

Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz: Rodzinny charakter mikroprzedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe jako element zarządzania relacjami z klientem – perspektywa konsumencka 37

Sebastian Dudziak: Całoroczne pakiety pobytowe jako produkt hotelarski. Przegląd ofert polskich obiektów nadmorskich 50

Zbigniew Głąbiński, Tomasz Duda, Daniel Szostak: Świadomość lokalna mieszkańców jako czynnik rozwoju turystyki na przykładzie gminy Karlino 60

Ewa Hącia, Aleksandra Łapko: Ocena stron internetowych wybranych polskich portów jachtowych 73

Karolina Korbiel: Grupy na Facebooku jako źródło informacji turystycznej 82

Renata Krukowska, Iwona Ewa Haponiuk: Bariery prawne w zarządzaniu marketingiem terytorialnym w miastach 91

Nazar Kudla: Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa 102

Anna K. Mazurek-Kusiak: Popyt a komunikacja marketingowa na rynku biur podróży 112

Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel: Implementacja systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientem klasy CRM w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce – dekada doświadczeń 121

Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk: Planowanie elastyczne a rozwój zrównoważony w turystyce – istota, cele i możliwości wdrożenia 134

Paweł Piotrowski: Promocja wydarzeń przez miasta w serwisie społecznościowym – próba uogólnienia na przykładzie miast poprzemysłowych województwa śląskiego i serwisu Facebook 144

Renata Przeorek: Produkty gospodarstw agroturystycznych 153

Michał Roman, Monika Wojcieszak: Znaczenie social farmingu w wybranych krajach Unii Europejskiej jako przykład przedsiębiorczości w turystyce na obszarach wiejskich 162

Ewa Skowronek, Izabela Krzyżanek: Atrakcyjność oferty turystyki zdrowotnej Uzdrowiska Kołobrzeg SA w ocenie niemieckich kuracjuszy 173

Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Dagmara Stangierska, Małgorzata Kotermańska: Wpływ zakresu usług dodatkowych, świadczonych przez hotele butikowe, na ich ocenę przez gości 187

Iwona Wilk: Działalność marketingowa gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce 196

Kamila Ziółkowska-Weiss, Michał Żemła: Propozycja metody pomiaru postrzeganej atrakcyjności turystycznej państw Grupy Wyszehradzkiej 206