"Nauki o Zarządzaniu 2. Badania rynkowe"

Identyfikator Librowy: 2261

Spis treści

Wstęp 4

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe w Internecie - w kierunku większej aktywności konsumentów 6

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Marketing research in Internet - towards higher activity of consumers 16

Summaries 16

Magdalena Sobocińska, Badania konkurencyjności podmiotów rynku - przesłanki, zasady i wybrane kierunki rozwoju 17

Magdalena Sobocińska, Researches on competitiveness of market subjects - prerequisites, rules and selected directions of development 27

Magdalena Daszkiewicz, Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru 28

Magdalena Daszkiewicz, Multidimesional character of destination image and its influence on the measurement processes 40

Marcin Rudnik, Relacje banków z małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań jakościowych 41

Marcin Rudnik, The relations between banks and small and medium enterprises in the light of quality research 55

Paweł Waniowski, Ograniczenia samodzielności cenowej i podział kompetencji w zakresie decyzji cenowych w polskich przedsiębiorstwach (wyniki badań własnych) 56

Paweł Waniowski, Restrictions on price independence and the division of competencies for pricing decisions in the case of Polish enterprises (results of own research) 65

Maja Leszczyńska, Powielarne systemy informatyczne klasy ERP jako produkt w ujęciu marketingowym 66

Maja Leszczyńska, Package ERP systems as a marketing product 77

Sylwia Dzięcielska, Kaizen - wschodnia strategia na europejskim rynku, na przykładzie LG Electronics Wrocław w Biskupicach Podgórnych 78

Sylwia Dzięcielska, Kaizen - eastern strategy in the European market on the example of LG Electronics Wrocław based in Biskupice Podgórne 93

Jarosław Woźniczka, Music as a creative element of advertisement: ways of utilization and effects of influence on receivers 104

Alicja Nahajowska, Metody kontroli i pomiaru jakości kształcenia stosowane przez szkoły wyższe 105

Jarosław Woźniczka, Muzyka jako element kreatywny w reklamie: sposoby wykorzystania i efekty oddziaływania na odbiorców;97 105

Alicja Nahajowska, Methods of quality control in education, used by colleges 113