"Dobre relacje w szkole"

Identyfikator Librowy: 233813

Spis treści

Rozdział 1

Rozdział 1

Rozdział 2

Rozdział 2

Rozdział 3

Rozdział 3

Rozdział 4

Rozdział 5

Rozdział 6

Rozdział 7

WSTĘP | str 9

CZĘŚĆ PIERWSZPOSZERZANIE PERSPEKTYWY – O RELACJACH W SZERSZYM KONTEKŚCIE | str 17

Dokąd płynie ta łódź? – czyli czemu ma służyć edukacja? | str 19

Edukacja to relacja! – o sile pozytywnych więzi w szkolnej codzienności | str 28

Rewolucja zaczyna się przy tablicy, czyli nauczyciel jako cenne narzędzie zmiany społecznej | str 38

CZĘŚĆ DRUGPRAKTYCZNE KONKRETY – RELACJE W SZKOLNEJ CODZIENNOŚCI | str 59

Praktyczne konkrety – jak się „robi” relacje? | str 61

Nauczyciel i uczeń w dobrej relacji | str 71

Dobre relacje między nauczycielami | str 93

Nauczyciel i rodzic w jednej drużynie | str 114

Jak się dogadać? – o komunikacji budującej relacje | str 141

Dziecko bez stopni, czyli ocenianie nastawione na dialog | str 177

Relacyjne powietrze – atmosfera i przestrzeń wspierające relacje | str 202

ZAKOŃCZENIE | str 247

PODZIĘKOWANIA | str 251

BIBLIOGRAFIA | str 253

KATALOG LINKÓW DO GIER I ZABAW INTEGRACYJNYCH | str 259