"Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej"

Identyfikator Librowy: 243133

Spis treści

Wstęp 8

1. Zarządzanie wiedzą marketingową w dobie rozwoju społeczeństwa sieci i gospodarki cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska) 12

2. Znaczenie big data w analizie danych marketingowych – obszary, strategie analityczne, perspektywy (Mariusz Łapczyński) 25

3. Perspektywy wykorzystania sztucznych sieci neuronowych w modelowaniu procesów powstawania satysfakcji klienta (Marcin Gąsior) 39

4. Narzędzia wykorzystywane w analizie zachowań e-konsumentów (Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński) 54

5. Google Analytics w analizie efektywności content marketingu w przedsiębiorstwie (Ryszard Żabiński) 69

6. Obszary badań i zastosowania inteligentnych technologii w handlu detalicznym (Ireneusz P. Rutkowski) 83

7. Innowacje w badaniach zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej (Barbara Kucharska) 100

8. Wpływ muzyki na percepcję wzrokową leków przeciwbólowych (Bartłomiej Pierański, Mikołaj Naskręt) 112

9. Zastosowanie ankiety internetowej w diagnozie postaw srebrnych konsumentów na przykładzie rynku usług bankowych (Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański) 127

10. Postawy ludzi starszych wobec przestrzeni wirtualnej (Magdalena Olejniczak, Tomasz Olejniczak) 140

11. Zaufanie, zaangażowanie, wiarygodność – konsumencka perspektywa badań internetowych (Robert Nowacki) 156

12. Satysfakcja klienta a lojalność i jej pomiar drogą elektroniczną – praktyka rynkowa (Tomasz Czuba, Anna Sperska) 170

13. Możliwości i ograniczenia prowadzenia wywiadów pogłębionych w przestrzeni realnej i wirtualnej (Paweł Chlipała) 183

14. Wirtualne dyskusje w badaniach jakościowych – dylematy sięgania po Bulletin Board Discussion (BBD) (Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka) 196

15. Badania społeczności internetowych z wykorzystaniem wirtualnych wywiadów zogniskowanych (OFGI) (Anna Irena Szymańska) 210

16. Obserwacja uczestnicząca w badaniach internetowych dotyczących wirtualnych społeczności lokalnych (Monika Płaziak) 224

17. Możliwości i wykorzystanie chatbotów w komunikacji firm z klientami (Grzegorz Szymański) 236

18. Wykorzystanie osoby influencera w działalności marketingowej przedsiębiorstw (Łukasz Skowron, Anna Wójcik) 247

19. Internet jako platforma współtworzenia wartości w turystyce w relacji C2C (Jolanta Mirek) 260

20. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez pokolenie Y podczas zakupów produktów turystycznych (Julia Wojciechowska-Solis) 273

21. Pomiar uzależnienia młodych konsumentów od Internetu (Robert Wolny) 288

22. Użytkownik Internetu w obszarze informacji o zdrowiu – typologia postaw według modelu TAM (Magdalena Soboń) 300

Zakończenie 316

Summary 317