"Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu"

Identyfikator Librowy: 243249

Spis treści

Wstęp 8

1. Metoda badań a jakość poznania rzeczywistości. Z badań nad asymetrią informacji w przekazie reklamowym (Jan W. Wiktor, Katarzyna Sanak-Kosmowska) 12

2. Współdziałanie nabywców finalnych z oferentami w kontekście wzajemnego zaufania (Agnieszka Izabela Baruk) 32

3. Uwarunkowania kulturowe prowadzenia zogniskowanych wywiadów grupowych (Grzegorz Maciejewski) 46

4. Wykorzystanie metody case study research w badaniu procesu umiędzynarodowienia sieci handlowej (Marcin Komor) 61

5. Metody i podejścia badawcze stosowane w badaniach kultury jakości (Marta Tutko) 75

6. Jakość ma znaczenie – wpływ jakości bodźców eksperymentalnych na wyniki badań w marketingu (Małgorzata Karpińska-Krakowiak) 88

7. Grywalizacja w służbie badań doświadczeń konsumenckich (Michał Ścibor-Rylski) 98

8. Identyfikacja consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym (Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk) 110

9. Technika odwróconego ladderingu jako sposób badania wiedzy konsumenta o produkcie (Beata Marciniak, Wojciech Trzebiński) 126

10. Metody badania wpływu opakowań na zachowania zakupowe konsumentów (Monika Ratajczyk) 146

11. Segment srebrny seniorów jako podmiot badań ankietowych: problemy i trudności (Magdalena Dołhasz) 160

12. Skala oceny jakości obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej – budowa i walidacja (Iga Rudawska) 173

13. Problemy systemu ochrony zdrowia oraz bariery współpracy na linii lekarz POZ – lekarz specjalista w świetle badań jakościowych (Marcin Haberla) 184

14. E-usługi w służbie zdrowia jako nowy wymiar medycyny – rodzaje usług i bezpieczeństwo danych medycznych (Iwona Czerska) 198

15. Identyfikacja i ocena innowacyjnych postaw mieszkańców aglomeracji poznańskiej (Szymon Michalak, Paweł Bartkowiak) 211

16. Re-wartość odpadów komunalnych – garbologia w sektorze handlu (Beata Reformat, Izabela Sztangret) 222

17. Badania marketingowe – wykorzystanie w PKP SA (Mirosław Antonowicz, Monika Kicińska-Jezierska) 237

18. Badanie wewnętrznego public relations na przykładzie Uniwersytetu Szczecińskiego (Edyta Mioduchowska-Jaroszewicz, Joanna Kowalik) 254

Zakończenie 262

Summary 263