"Nauki o Zarządzaniu 4(13)"
Identyfikator Librowy: 63035
Spis treści
Wstęp 8
Część I. Zarządzanie w organizacjach 12
Marcin Gałuszka: Metodyka ITIL jako przykład procesowego podejścia do doskonalenia organizacji usługowej 12
Part I. Management in Organizations 21
Marcin Gałuszka: ITIL methodology as an example of a process oriented approach for the improvement of service organization 21
Anita Bartniak: Ewolucja przedsiębiorstwa społecznego – próba nakreślenia perspektyw rozwoju i ekspansji 22
Anita Bartniak: Evolution of social enterprises – perspective of development and expansion 37
Maciej Czarnecki: Kryzys kontroli w przedsiębiorstwie: próba przezwyciężenia na przykładzie studium przypadku 38
Maciej Czarnecki: Overcoming control crisis: a case study 49
Krzysztof Ćwik: Podmioty zależne grupy kapitałowej a przedsiębiorczość orga- nizacyjna – ujęcie teoretyczne 50
Krzysztof Ćwik: Business group’s subsidiaries and corporate entrepreneurship – theoretical aspects 60
Sylwia Przytuła: Zasady i formuły wynagradzania ekspatriantów 61
Sylwia Przytuła: Rules and formulas for remunerating expatriate managers 75
Witold Szumowski: Koncepcja good governance w doskonaleniu systemu zarządzania urzędu administracji samorządowej 76
Witold Szumowski: Good governance concept in the improvement of man- agement system of local administration office 85
Stanisław Urban: Rozwój działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach przemysłowych 86
Stanisław Urban: The development of the innovative activity in industrial enterprises 96
Część II. Marketing 100
Słowo wstępne 100
Grażyna Golik-Górecka: Wykorzystywanie metodyki case study research podczas stosowania analiz marketingowych w procesie budowy i realizacji strategii przedsiębiorstwa 102
Part II. Marketing 110
Grażyna Golik-Górecka: The use of case study research methodology in marketing analysis in the construction and implementation of business strategy 110
Waldemar Piotr Gil: Wpływ ceny na optymalizację sprzedaży w kontekście potencjału finansowego marketing mix 111
Waldemar Gil: Sales price by unit as a tool of optimization of marketing mix 125
Witold Kowal: Zmienność kontroli skuteczności marketingowej w świetle wyników badań przedsiębiorstw 126
Witold Kowal: Variability of marketing effectiveness control in respect of the results of companies research 135
Marta Kańska-Klonowska: Wykorzystanie strategii marketingowej social media w kreowaniu sprzedaży marki Frugo 136
Marta Kańska-Klonowska: The use of social media marketing strategy in creating Frugo brand sale 151
Błażej Żak, Anita Zbieg: Symulacja upodabniania się postaw w sieci relacji społecznych 152
Błażej Żak, Anita Zbieg: Model for simulating spread of attitudes in the networks of social relationships 169
Małgorzata Patrzałek: Zachowania młodych konsumentów podczas zakupów za pośrednictwem Internetu 170
Małgorzata Patrzałek: Behaviour of young consumers while purchasing via the Internet 181
Ryszard Żabiński: Monopolizacja rynku prasowego w Polsce po roku 20091 182
Ryszard Żabiński: Monopolization of the press market in Poland after 2009 195