"Nauki o zarządzaniu 2(15) 2013"
Identyfikator Librowy: 99445
Spis treści
Wstęp 8
Zbigniew Antczak, Proces uczenia w organizacji (rozważania eksploracyjno-semantyczne) 10
Renata Brajer-Marczak, Procesy jako składnik potencjału organizacyjnego w doskonaleniu systemu zarządzania jakością 23
Dorota Buchnowska, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych 37
Magdalena Daszkiewicz, Wizerunek wewnętrzny w tworzeniu silnej marki kraju 52
Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Wiedza jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw 63
Gabriela Majchrowska, Kamil Tomkiewicz, Wycena kapitału ludzkiego – na przykładzie Grupy Kapitałowej Comarch S.A 74
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Korzystanie przez studentów z usług gastronomicznych w kontekście stylów życia w świetle wybranych wyników badań ankietowych 87
Alicja Anna Poślednik, Warunki wdrożenia CRM w przedsiębiorstwach 100
Sylwia Przytuła, Etnocentryzm indywidualny i organizacyjny w filiach zagranicznych korporacji w Polsce − wyniki badań 116
Marta Wincewicz-Bosy, Organizacja przepływów produktów roślinnych gospodarstw końskich 135
Ryszard Żabiński, Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku medialnym 152