"Zarządzanie kadrami w bibliotece"
Identyfikator Librowy: 103429
Spis treści
Wstęp 8
Rozdział 1. Zasoby ludzkie w zarządzaniu biblioteką 12
Joanna Kamińska - KAPITAŁ INTELEKTUALNY BIBLIOTEKI 14
Sabina Adamiec - POTENCJAŁ SPOŁECZNY A KAPITAŁ BIBLIOTEKI 21
Rozdział 2. Rozwój zasobów ludzkich biblioteki 32
Małgorzata Kisilowska - PRZECIWDZIAŁANIE SKUTKOM NEGATYWNEGO DOBORU DO ZAWODU 34
Elżbieta Czerwińska, Anna Kmiecik - ROZWÓJ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW ELEMENTEM ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W BIBLIOTEKACH 44
Beata Żołędowska-Król - BADANIE OPINII PRACOWNIKÓW JAKO INSTRUMENT WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE RELACJAMI WEWNĘTRZNYMI W BIBLIOTECE 49
Maria Przastek-Samokowa - BADANIE SATYSFAKCJI UŻYTKOWNIKÓW JAKO METODA OKREŚLANIA POTRZEB SZKOLENIOWYCH BIBLIOTEKARZY 58
Wiktoria Pękaty - ROLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W KSZTAŁTOWANIU KULTURY ORGANIZACYJNEJ BIBLIOTEKI 65
Rozdział 3. Wybrane m etody zarządzania kadrami w bibliotece 78
Stefan Kubów - OKRESOWE OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI 80
Bogumiła Urban - OCENIANIE PRACOWNIKÓW BIBLIOTEKI. ZAGADNIENIA METODYCZNE NA PRZYKŁADZIE BIBLIOTEKI WSB W POZNANIU 90
Maja Wojciechowska - ZESPOŁY ZADANIOWE I HEURYSTYCZNE METODY ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW 107
Aleksandra E. Adamczyk, Agnieszka Bajor - ETYCZNE ASPEKTY ZASTOSOWANIA TQM W BIBLIOTEKACH 125
Bożena Jaskowska - ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W DZIAŁALNOŚCI INFORMACYJNO-BIBLIOTECZNEJ 139
Bibliografia 150