"Jakość bibliotek w naszych rękach"
Identyfikator Librowy: 103459
Spis treści
Wstęp 10
Ewa Anna Cywińska Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi 16
Elżbieta Ćwiklińska, Milena M. Śliwińska Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika 26
Lidia Lewicka Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników 40
Magdalena Musiela Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym 48
Jolanta Smyczyńska Komunikacja intepersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia 58
Magdalena Truszkiewicz Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym 70
Marzena Cichorzewska Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? 78
Justyna Stępień Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej 86
Anna Urbaniak Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? 92
Leszek Szafrański Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych 98
Małgorzata Pietrzak Kultura w budowaniu jakości biblioteki 120
Magdalena Seta Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika 134
Angelika Sarzyńska, Joanna Żuk Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej 140
Agnieszka Prymak-Lewtak Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 154
Karolina Tomczyk Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy 160
Iwona Krzysztoń Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym 166
Joanna Kulik Blogi w bibliotekach 172
Summary 180