"Usługi 2014. Sektor usług – uwarunkowania i tendencje rozwoju. PN 353"

Identyfikator Librowy: 138310

Spis treści

Wstęp 10

Część 1. Pojęcia i modele w marketingu usług 12

Katarzyna Dziewanowska: Wpływ działań z zakresu marketingu doświadczeń na postrzeganie usługi edukacyjnej 14

Jolanta Mazur, Piotr Zaborek: Czy usługodawcy stosują logikę usługową w marketingu? 23

Marcin Pigłowski: Notyfikacje dotyczące poważnych zagrożeń i pozostałe notyfikacje w systemie RAPEX 33

Magdalena Rzemieniak: Budowanie tożsamości oferty usługowej w oparciu o wartości niematerialne 45

Robert Skikiewicz: Determinanty popytu na usługi bankowe na przykładzie kredytów konsumpcyjnych i mieszkaniowych w latach 2004–2013 55

Część 2. Działalność usługowa jako dziedzina zastosowań zasad i kategorii marketingu 68

Dorota Bednarska-Olejniczak: Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie usługowym 70

Monika Boguszewicz-Kreft: Efekt kraju pochodzenia w usługach 80

Ema Halavach, Mirosław Zalech: Zmiany w zachowaniach klientów usług turystycznych jako szansa a ryzyko dla biur turystycznych 91

Martyna Kostrzewa, Grzegorz Zieliński: Specyfika procesów logistycznych w działalności usługowej 102

Anna Lemańska-Majdzik, Piotr Tomski: Konkurencyjność przedsiębiorstwa usługowego. Identyfikacja działań przedsiębiorstw obsługujących rynek nieruchomości 111

Agnieszka Nowak: Kooperacja i rywalizacja na rynku usług turystycznych w Polsce 122

Anetta Pukas: Wykorzystanie crowdsourcingu w sferze usług – możliwości i ograniczenia 133

Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta: Jakość kształcenia na kierunku turystyka i rekreacja w świetle oczekiwań rynku turystycznego 146

Ewelina Sokołowska, Maciej Schulz: Metody ustalania cen produktów na rynku usług w Polsce 156

Iwona Wilk: Uwarunkowania wyboru ekoagroturystyki jako formy wypoczynku 166

Grzegorz Zieliński, Piotr Grudowski, Małgorzata Szymańska-Brałkowska: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym 176

Część 3. E-usługi i innowacje w usługach 186

Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Aneta Lipińska: Motywy wykorzystania aplikacji mobilnych w procesie nabywania dóbr wśród młodych konsumentów 188

Joanna Katarzyna Kowalska: Rola internetowych technologii informacyjnych w kreowaniu relacji podmiotów leczniczych z pacjentami na rynku usług zdrowotnych na terenie Dolnego Śląska 198

Robert Nowacki: Innowacyjność usług w okresie spowolnienia gospodarczego 209

Aleksandra Radziszewska: Determinanty jakości e-usług na przykładzie bankowości elektronicznej 220

Grażyna Węgrzyn: Zróżnicowanie innowacji w sektorze usług w krajach Unii Europejskiej 230

Robert Wolny: Rozwój rynku e-usług w Polsce 241

Część 4. Usługi publiczne 252

Anna Brdulak: Strategie rozwoju jednostek samorządów terytorialnych w kontekście świadczonych usług 254

Danuta Kunecka: Usługi pielęgniarskie w Polsce – uwarunkowania i tendencja zmian 264

Danuta Kunecka, Dorota Rogalska: Zmiany na rynku usług zdrowotnych a kształcenie na kierunkach medycznych 273

Dominika Mierzwa: Ocena zarządzania finansami organizacji (na przykładzie zakładu opieki zdrowotnej) 283

Dariusz Skorupka, Jacek Korona: Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji kieleckiej – ewolucja koncepcji 293