"Zrównoważony rozwój organizacji – odpowiedzialne zarządzanie. PN 376"
Identyfikator Librowy: 141259
Spis treści
Wstęp 11
Część 1. W kierunku zrównoważonej organizacji 13
Tadeusz Borys: Zrównoważony rozwój organizacji – co chcemy lub powinniśmy równoważyć? 15
Grzegorz Hoppe: Zrównoważony rozwój organizacji – tworzenie doskonałości organizacyjnej czy utopia 27
Kamila Kuczaj: Czynniki wpływające na poziom jakości życia w miejscu pracy 39
Bazyli Poskrobko: Kreatywność pracowników jako narzędzie kształtowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa 52
Paweł Skowron: Kategoria ryzyka w koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa 66
Magdalena Sławińska: Zrównoważony rozwój a klastry gospodarcze sektora MŚP 82
Sabina Zaremba-Warnke: Marketing zrównoważony jako narzędzie doskonalenia przedsiębiorstwa 102
Część 2. Odpowiedzialność w relacjach z interesariuszami 115
Urszula Bąkowska-Morawska: Analiza doboru partnerów w kreowaniu usług poprzez wykorzystanie map grup strategicznych 117
Grzegorz Biesok: Rekomendacje doskonalenia badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej 129
Anna Dobrowolska: Wpływ głównych interesariuszy organizacji na zarządzanie jakością procesów usługowych 142
Rafał Haffer: Determinanty i następstwa satysfakcji pracowników w świetle teorii pozytywnego zarządzania 154
Monika Jedynak: Specyfika relacji z dostawcami w systemach zarządzania 171
Yuliya Melnyk: Zarządzanie ryzykiem na rynku sztuki 187
Elżbieta Studzińska: Lojalność klienta – pojęcie, podział, rodzaje i stopnie 197
Wioletta Wereda: Orientacja na zaufanie a budowania relacji z interesariuszami w organizacji 218
Izabela Witczak: Odpowiedzialność prawna oraz ekonomiczno-finansowa publicznego szpitala wobec społeczeństwa 235
Część 3. Doskonalenie zarządzania jakością jako przejaw odpowiedzialności organizacji 245
Małgorzata Asejczyk-Woroniecka: Doskonalenie zarządzania w administracji samorządowej na przykładzie wybranej JST 247
Renata Brajer-Marczak: Dojrzałość procesowa przedsiębiorstw do doskonalenia procesów z perspektywy zdolności organizacji 266
Ewa Czyż-Gwiazda: Business Process Orientation and Quality Orientation interrelationship – survey results 277
Grzegorz Grela: Poprawa jakości i efektywności procesów przedsiębiorstwa poprzez insourcing 294
Piotr Grudowski, Małgorzata Wiśniewska: Six Sigma w małych i średnich przedsiębiorstwach. Puste hasło czy konieczność? 303
Marcin Jakubiec: Analiza i ocena wdrażania i funkcjonowania systemu zarządzania jakością w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa 315
Piotr Jedynak: Relacje organizacji z otoczeniem. Perspektywa znormalizowanych systemów zarządzania 325
Romuald Kolman: Doskonalenie wszelkich odmian jakości z wykorzystaniem testów jakościowych 338
Andrzej Kwintowski: Samoocena jako narzędzie doskonalenia 348
Katarzyna Szczepańska: Związki podejścia do zarządzania jakością z teorią interesariuszy 359
Stanisław Tkaczyk, Małgorzata Wierzbicka, Beata Kużdowicz: Doskonalenie zarządzania budowlanym procesem inwestycyjnym 377
Maciej Urbaniak: Znaczenie narzędzi doskonalenia operacyjnego w budowaniu relacji z dostawcami na rynku B2B 391
Sławomir Wawak: Model oceny jakości zarządzania 397
Małgorzata Wiśniewska, Piotr Grudowski: Wybrane systemy służące bezpieczeństwu w łańcuchu dostaw 407