"Nauczyciel akademicki wobec wyzwań edukacyjnych"

Identyfikator Librowy: 148299

Spis treści

Wstęp 8

Jakub Boratyński, Michał Przybyliński, Iwona Świeczewska, Metody input-output: wybrane kierunki rozwoju 10

Józef Dziechciarz, Pomiar i wycena wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytych w formalnych i nieformalnych formach kształcenia 26

Izabela Józefczyk, Romuald Małecki, Roman Rumianowski, Zastosowanie zbiorów rozmytych w ocenie osiągnięcia efektów kształcenia 44

Iwona Bąk, Katarzyna Wawrzyniak, Ocena oczekiwań studentów względem procesu nauczania jako źródła wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy zawodowej – wyniki badań ankietowych 58

Donata Kopańska-Bródka, Renata Dudzińska-Baryła, Ewa Michalska, Analiza kompetencji matematycznych studentów pierwszego roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 74

Adam Czerniak, Pozyskiwanie i interpretowanie danych do analiz ilościowych. Potrzeby pracodawców a kształcenie na kierunkach ekonomicznych 92

Elżbieta Zalewska, Jakość kursów e-learning 106

Maciej Malaczewski, Prace zespołowe na przedmiotach ilościowych w świetle własnych doświadczeń i opinii studentów 116

Bartłomiej Kurzyk, Model organizacji koła naukowego a rozwój praktycznych kompetencji studentów 130