"Zarządzanie w sporcie"
Identyfikator Librowy: 158044
Spis treści
Wstęp 7
I. Marketingowe aspekty zarządzania w sporcie 9
Karnawalizacja sportu – od marketingu produktu do marketingu doświadczeń i co dalej? (Robert Kozielski) 11
Analiza czynników wpływających na frekwencję imprez sportowych niższych klas rozgrywkowych (Sławomir Kowalski) 23
Sponsoring sportu jako narzędzie public relations w komunikacji marketingowej (Mariusz Woźniakowski) 37
Media społecznościowe w strategii komunikacji piłkarskich klubów sportowych (Dominika Kaczorowska-Spychalska) 49
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie Unii Leszno SSA (Mikołaj Zgaiński) 65
II. Zarządzanie organizacjami sportowymi 75
KKS Lech Poznań jako przykład współczesnej organizacji sportowej (Martyna Góral, Jowita Górka) 77
Zarządzanie kryzysem w sporcie (Paweł Kuźbik) 99
Benchmarking strategicznych wymiarów zarządzania firmami sportowymi w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sektora gier zespołowych (Ryszard Panfil) 111
Wpływ systemu licencyjnego na zarządzanie klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej (Marcin Karwiński) 129
Zarządzanie strategiczne w polskich zawodowych klubach piłki nożnej – teoria a praktyka (Zbigniew Pawlak, Andrzej Smoleń) 141
Zarządzanie wiedzą w klubach sportowych na przykładzie Tauron Basket Ligi (Mateusz Tomanek) 161
III. Ludzie sportu 173
Zarządzanie talentami w grach sportowych (Łukasz Panfil) 175
Rozwój indywidualny sędziów lekkoatletycznych w Polsce (Filip Moterski) 191
Kluczowe kompetencje oraz popularne ścieżki karier osób działających w organizacjach sportowych (Urszula Starakiewicz) 209
Trener liderem zespołu (Zdzisława Janowska) 231