"Funkcjonowanie e-biznesu"

Identyfikator Librowy: 158299

Spis treści

Wprowadzenie 7

Joanna Chlebiej – Studencki wortal biznesowy – pasja czy pomysł na biznes? Perspektywy rozwoju BiznesZone.pl 9

Student business wortal – passion or idea at the business? Prospects for the development of BiznesZone.pl 22

Michał Gamrot – Zastosowanie technologii big data w e-biznesie 23

The use of big data in e-commerce 32

Paulina Jacek – Rola i wpływ współczesnych narzędzi internetowych w zarządzaniu firmą 33

The role and impact of modern internet tools in the management of the company 42

Piotr Jacek – Siła nowoczesnych narzędzi internetowych i ich wkład w rozwój e-biznesu 43

The strength of modern online tools and their contribution to the development of e-business 53

Mateusz Kabut, Magdalena Komorowska – Wartość dla klienta na polskim rynku e-commerce 55

Customer value in polish e-commerce sector 66

Bartłomiej Kaczmarek – Wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji marketingowej 67

Internet tools in marketing communication 76

Piotr Król – Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu marki i wizerunku firmy 77

The importance of social media in building brand and corporate image 87

Paulina Ledzian – Real-Time Marketing 89

Real-Time Marketing 97

Bartosz Malinowski – Wykorzystanie crowdsourcingu w celu dywersyfikacji źródeł innowacji 99

The use of crowdsourcing to diversify sources of innovation 108

Ewelina Niedzielska – Kobieta zakodowana. Przedsiębiorczości kobiet a nowe technologie 109

Encoded women. Women entrepreneurship and new technology 120

Anna Palczewska, Szymon Barwiński, Łukasz Borowiecki – Znaczenie Giełdy Transportowej dla współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, transportowych i spedycyjnych na przykładzie giełdy Trans.eu 121

The mining of Freight Exchange for modern enterprises especially production, transport and forwarding trade company on the example – Trans.eu 133

Edyta Sobótka – Źródła finansowania e-biznesu 135

E-business funding sources 145

Artur Tim – Międzynarodowe planowanie podatkowe w e-biznesie 147

International tax planning in e-business 157

Agnieszka Maria Walewska – Współczesna komunikacja marketingowa w środowisku Web 2.0. Potencjał wirusa i mediów społecznościowych we wspólnym budowaniu wartości konsumenckiej 159

Contemporary marketing communication in Web 2.0 environment. The potential of viral marketing and social media in a common building of a consumer value 169