"Blogi w procesie komunikacji marketingowej"

Identyfikator Librowy: 172714

Spis treści

O autorach 7

Wstęp 9

1.1. Uwarunkowania rozwoju mediów interaktywnych 15

Rozdział 1. Komunikacja marketingowa w mediach interaktywnych 15

1.2. Klient w przestrzeni interaktywnej 22

1.3. Social media w procesie komunikacji marketingowej 30

Podsumowanie 42

2.1. Blog w komunikacji online 45

2.1.1. Blog – pojęcie i istota 45

Rozdział 2. Blog jako platforma komunikacji w przestrzeni hipermedialnej 45

2.1.2. Blogi korporacyjne 53

2.1.3. Blogi indywidualne 60

2.2. Blogi w procesie komunikacji marketingowej 73

2.3. Polska blogosfera w liczbach 80

Podsumowanie 88

3.1. Ogólny cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy procesu badawczego 91

Rozdział 3. Przedmiot, zakres i metodyka badań empirycznych 91

3.2. Cele i metodyka poszczególnych badań oraz charakterystyka prób badawczych 93

3.2.1. Badania wśród przedsiębiorstw 93

3.2.2. Badania wśród blogerów indywidualnych 97

3.2.3. Badania wśród studentów łódzkich uczelni 100

4.1. Przesłanki wykorzystania blogów korporacyjnych 105

Rozdział 4. Blogi korporacyjne jako narzędzie oddziaływania marki na klientów 105

4.2. Blogi korporacyjne w procesie komunikacji 114

4.3. Przyszłość blogów korporacyjnych w perspektywie najbliższych lat 120

Podsumowanie 125

5.1. Przesłanki podjęcia współpracy z blogerami indywidualnymi 127

Rozdział 5. Formy, zakres i uwarunkowania wykorzystania blogów indywidualnych przez przedsiębiorstwa 127

5.2. Aspekt finansowy współpracy z blogerami 142

5.3. Blogi indywidualne w strategii przedsiębiorstw 149

Podsumowanie 156

Zakończenie 159

Bibliografia 165

Spis tabel 173

Spis wykresów 175

Spis ilustracji 177

Załącznik 1. Wzór kwestionariusza skierowanego do przedsiębiorstw 179

Załącznik 2. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów 184

Załącznik 3. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów 187

Załącznik 4. Wzór kwestionariusza skierowanego do studentów 188