"Nauki o Zarządzaniu 3(28)"

Identyfikator Librowy: 178055

Spis treści

Wstęp 8

Marek Ćwiklicki: Współczesna wersja metody QFD / The modern version of QFD 10

Magdalena Daszkiewicz, Anetta Pukas: Integrated marketing communication – towards a holistic concept / Zintegrowana komunikacja marketingowa – w stronę holistycznej koncepcji 21

Katarzyna Grzybowska: Koordynacja – syntetyczna dyrektywa sprawnego działania systemów złożonych – wybrane aspekty / Coordination – synthetic directive of effective functioning of complex systems – selected aspects 31

Andrzej Kozina: Podejścia do badania negocjacji / Approaches to study negotiations 41

Agata Krycia-Chomińska, Aleksandra Szpulak: Wpływ elementów nazwy na wizerunek marki – wyniki badań empirycznych / Effect of the suggestive name elements on the brand name − results of empirical research 57

Jan Kudełko, Natalia Hop, Wioletta Kozłowska-Pęciak, Cezary Bachowski: Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu w przemyśle wydobywczym według wytycznych Global Reporting Initiative / Corporate Social Responsibility raporting in the mining industry according to the Global Reporting Initiative 73

Jarosław Ropęga: Znaczenie wdrożenia inteligentnych specjalizacji dla rozwoju sektora MSP / The importance of the implementation of smart specialisations for the development of the SME sector 94

Andrzej Sztando: Efemerydy, katedry na pustyni i balasty w zarządzaniu rozwojem lokalnym małych miast / Ephemerides, cathedrals in the desert and ballast in local development governance of small towns 106

Marek Wirkus, Ewa Kusio: Zarządzanie interesariuszami jako czynnik sukcesu innowacyjnego projektu / Stakeholders management as the success factor of an innovative project 127