"Myślenie krytyczne jako cel kształcenia"

Identyfikator Librowy: 184557

Spis treści

Wstęp 7

Rozdział I. Kształcenie myślenia krytycznego – perspektywa historyczna 18

Rozdział II. Myślenie krytyczne celem kształcenia 59

Rozdział III. Pojęcie myślenia krytycznego 80

Rozdział IV. Wybrane koncepcje myślenia krytycznego 119

Koncepcja myślenia krytycznego według Roberta Ennisa 120

Koncepcja myślenia krytycznego według Richarda Paula 129

Koncepcja myślenia krytycznego według Harveya Siegela 138

Koncepcja myślenia krytycznego według Deanny Kuhn 147

Rozdział V. Rzeczywistość kształcenia myślenia krytycznego 160

Rozdział VI. Programy nauczania myślenia krytycznego 182

Program/Metoda Baker 186

Program Surry College 192

Metoda Richarda Paula 197

Program/Metoda „Filozofia dla dzieci” 205

Program Davida Hitchcocka 210

Program THISTLE 214

Zakończenie 224

Bibliografia 228

Indeks osób 237