"Myślenie krytyczne jako cel kształcenia"
Identyfikator Librowy: 184557
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział I. Kształcenie myślenia krytycznego – perspektywa historyczna 18
Rozdział II. Myślenie krytyczne celem kształcenia 59
Rozdział III. Pojęcie myślenia krytycznego 80
Rozdział IV. Wybrane koncepcje myślenia krytycznego 119
Koncepcja myślenia krytycznego według Roberta Ennisa 120
Koncepcja myślenia krytycznego według Richarda Paula 129
Koncepcja myślenia krytycznego według Harveya Siegela 138
Koncepcja myślenia krytycznego według Deanny Kuhn 147
Rozdział V. Rzeczywistość kształcenia myślenia krytycznego 160
Rozdział VI. Programy nauczania myślenia krytycznego 182
Program/Metoda Baker 186
Program Surry College 192
Metoda Richarda Paula 197
Program/Metoda „Filozofia dla dzieci” 205
Program Davida Hitchcocka 210
Program THISTLE 214
Zakończenie 224
Bibliografia 228
Indeks osób 237