"Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr. 526. Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw"
Identyfikator Librowy: 204475
Spis treści
Wstęp 10
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula: Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw w świetle wyników badań 12
Maciej Pondel, Jerzy Korczak: Wybrane algorytmy machine learning w marketingu 24
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja: Badania marketingowe w czasie rzeczywistym w środowisku omnichannel w sektorze B2C 40
Radosław Mącik: Konsument w świecie internetu rzeczy (IoT) – uwarunkowania akceptacji technologii IoT 49
Mariusz Łapczyński: Badanie przyczyn porzucania koszyków w handlu elektronicznym – zarys problemu 61
Olgierd Witczak: Wskaźniki zaangażowania konsumenta wobec marki w mediach społecznościowych 70
Katarzyna Sanak-Kosmowska: Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach 80
Wanda Patrzałek, Joanna Wardzała: Influencerzy i media społecznościowe – mobilne wspólnoty zainteresowań w kontekście zachowań młodych konsumentów 89
Magdalena Kowalska: E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem 100
Anna Dąbrowska: Rola badań marketingowych w poznawaniu opinii polskich usługodawców na temat skutków liberalizacji rynku usług 110
Ryszard Żabiński: Model biznesowy a wzrost wartości przedsiębiorstwa 119
Iga Rudawska: Wykorzystanie metody delfickiej do określenia atrybutów jakości obsługi pacjenta w sektorze ochrony zdrowia 134
Iwona Czerska: Koncepcje działań naprawczych w podstawowej opiece zdrowotnej w Polsce 148
Bogusław Bembenek: Strategiczny wymiar triangulacji i ekwiwalencji w mapowaniu klastrów 156
Marcin Haberla: Badanie potrzeb klientów parku technologicznego 172
Ireneusz P. Rutkowski, Piotr Tarka: Pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu – wnioski z realizacji badań empirycznych 182
Ilona Bondos: Znaczenie kotwicy cenowej w percepcji wartości produktu dodatkowego – wyniki badania scenariuszowego 196
Paweł Bryła: Uwarunkowania skłonności do płacenia wyższej ceny za żywność ekologiczną w porównaniu z produktami konwencjonalnymi 204
Lucyna Witek: Postrzegana wartość produktu ekologicznego a rzeczywiste zachowania konsumentów 215
Magdalena Olejniczak: Zachowania konsumentów na rynku żywności opatrzonej oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi – wybrane aspekty 224
Agnieszka Izabela Baruk: Różnorodność zachowań prosumpcyjnych jako przejaw marketingowej aktywności współczesnych nabywców 236
Tomasz Olejniczak: Zakupy innowacji na rynku usług przez konsumentów seniorów – wybrane aspekty 247
Beata Marciniak: Psychiczne koszty ponoszone przez nabywców w świetle badań empirycznych 257
Bogdan Sojkin, Szymon Michalak: Badanie zadowolenia uczestników wydarzenia sportowego na przykładzie EHF EURO 2016 POLAND 268
Marcin Lipowski: Festiwale plenerowe jako element realizacji strategii rozwoju miasta Lublina 279
Robert Wolny: Preferencje i postawy konsumentów wobec kina i filmu 291
Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański: Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A 301