"Analiza ścieżkowa w badaniach marketingowych"
Identyfikator Librowy: 209573
Spis treści
Wstęp 8
Rozdział 1. ZALEŻNOŚCI ŚCIEŻKOWE W ANALIZIE REGRESJI 12
1.1. Rola modeli ścieżkowych w badaniach marketingowych 12
1.2. Identyfikacja ścieżek w analizie korelacji między zmiennymi 17
1.3. Analiza reakcji rynkowych w modelach ścieżkowych – przykład (Statistica) 22
Rozdział 2. MODELE ŚCIEŻKOWE PLS-PM A MODELE STRUKTURALNE ZE ZMIENNYMI UKRYTYMI SEM 30
2.1. Zmienne ukryte ze wskaźnikami refleksywnymi i formatywnymi 30
2.1.1. Podejścia w budowie modeli strukturalnych 30
2.1.2. Identyfikacja formatywnych zmiennych ukrytych 37
2.2. Metody regresji cząstkowych najmniejszych kwadratów i regresji głównych składowych 40
2.3. Identyfikacja i dopasowanie modeli SEM i PLS-PM 43
2.4. Analiza postaw i zachowań w modelach równań strukturalnych w programie Statistica 45
Rozdział 3. BUDOWA I ZASTOSOWANIA PREDYKCYJNYCH MODELI PLS-PM W BADANIACH MARKETINGOWYCH 54
3.1. Etapy budowy modelu PLS-PM 54
3.2. Ocena dopasowania modelu PLS-PM 58
3.2.1. Ocena rzetelności wskaźników 58
3.2.2. Ocena trafności wskaźników 60
3.3. Analiza satysfakcji klienta z wykorzystaniem podejścia PLS-PM 66
3.4. Analiza strukturyzowanych składowych 86
3.5. Model GSCA satysfakcji i lojalności klienta 90
Rozdział 4. MODELE PLS-PM W BADANIACH HETEROGENICZNYCH POPULACJI 94
4.1. Model REBUS-PLS 94
4.2. Model REBUS satysfakcji i lojalności klienta 94
4.3. Model FIMIX satysfakcji i lojalności klienta 99
Rozdział 5. OCENA PORÓWNAWCZA MODELI SEM I PLS-PM 102
5.1. Analiza porównawcza satysfakcji klienta w modelach ścieżkowych 102
5.2. Porównanie modeli SEM-ML i SEM-B satysfakcji i lojalności klienta 103
5.3. Porównanie modeli SEM-B i PLS-PM satysfakcji i lojalności klienta 105
5.3.1. Porównanie modeli PLS-PM 105
5.3.2. Porównanie modeli PLS-PM i SEM-B 107
5.4. Ocena porównawcza wartości czynnikowych modeli SEM i PLS-PM 109
Załączniki 112
1. Składnia modeli programu Statistica 112
2. Biblioteki pls, plspm i semPLS programu R 119
Literatura 123