"Kreatywność w praktyce biznesowej"

Identyfikator Librowy: 210900

Spis treści

Jolanta Bieńkowska – Wstęp 7

Maciej Mazerant – Kreatywność jest ważna, ale… jest coś ważniejszego (przedmowa) 9

Ewa Jerzyk – Wymiary kreatywności w obszarze marketingu 15

Dimensions of creativity in marketing 25

Sławomir Kotylak – Analiza uwarunkowań rozwoju sektora przemysłów kreatywnych w Polsce 27

Analysis of the determinants of development of the creative industries sector in Poland 44

Olga Samuel-Idzikowska – Kreatywność jako kompetencja zawodowa 45

Creativity as a professional competence 58

Katarzyna Hronowska – Wykorzystanie kreatywności w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji 61

The use of creativity in solving problems of modern organizations 72

Joanna Chlebiej – Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji 73

The characteristics of the work of managers and the inclination to implement innovation 86

Beata Jurasz, Jakub Muracki – Burza mózgów w biznesie 87

Brainstorming in business 96

Monika Kaźmierczak – Innowacje w procesie adaptacji pracowniczej 97

Innovations in the process of employee adaptation 112

Paulina Kucińska – Innowacyjne metody kreowania wizerunku pracodawcy 113

Innovative methods of employer branding 121

Aleksandra Mateńko – Znaczenie innowacyjnych metod szkolenia pracowników we współczesnych organizacjach 123

The importance of innovative training methods for employees in modern organizations 136

Katarzyna Sowa – „Młodzi w Łodzi” – przepis na nieschematyczną kreację ścieżki zawodowej 137

„Młodzi w Łodzi” – a recipe for non-schematic creation of the professional path 162