"Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2"

Identyfikator Librowy: 213215

Spis treści

Jolanta Bieńkowska – Wstęp 7

Dominika Szyjkowska – Łódź – centrum przemysłów kreatywnych 9

Lodz – the centre of creative industries 25

Agnieszka Drzazga – Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych 27

Creative business on the example of a company operating in the insulation materials industry 35

Kaja Ziębicka – Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 37

Corporate culture's influence on creative teams 54

Jan Fabian Woźniak – Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc 55

Cultural determinants of corporate image on an example of Apple Inc 72

Magda Wielgus – Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych 73

Use of creativity in social media marketing communication 93

Anastasiia Tiviakova – Przedsiębiorczość w social mediach 94

Entrepreneurship in social media 107

Jędrzej Szynkowski – Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności 108

Creative employee desired? Recruiters’ expectations and the climate for creativity 117

Kinga Sygizman – Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych 118

Creative choice – about student activity and ways to expand universal competence 133

Marcin Jaworski – Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej 134

Transcreation and the challenges of the translation industry 144