"Kreatywność w praktyce biznesowej. Część 2"
Identyfikator Librowy: 213215
Spis treści
Jolanta Bieńkowska – Wstęp 7
Dominika Szyjkowska – Łódź – centrum przemysłów kreatywnych 9
Lodz – the centre of creative industries 25
Agnieszka Drzazga – Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych 27
Creative business on the example of a company operating in the insulation materials industry 35
Kaja Ziębicka – Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 37
Corporate culture's influence on creative teams 54
Jan Fabian Woźniak – Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc 55
Cultural determinants of corporate image on an example of Apple Inc 72
Magda Wielgus – Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych 73
Use of creativity in social media marketing communication 93
Anastasiia Tiviakova – Przedsiębiorczość w social mediach 94
Entrepreneurship in social media 107
Jędrzej Szynkowski – Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności 108
Creative employee desired? Recruiters’ expectations and the climate for creativity 117
Kinga Sygizman – Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych 118
Creative choice – about student activity and ways to expand universal competence 133
Marcin Jaworski – Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej 134
Transcreation and the challenges of the translation industry 144