"Wprowadzenie do groznawstwa"
Identyfikator Librowy: 216854
Spis treści
Wstęp 7
Część I. Kategorie i problemy badawcze 13
Katarzyna Prajzner, Narracja 15
Sonia Fizek, Postać 37
Maria B. Garda, Gatunek 61
Marcin M. Chojnacki, Interfejs 97
Paweł Grabarczyk, Opozycja hardcore/casual 127
Kamil Jędrasiak, Gry wideo wobec innych mediów 149
Dominika Staszenko-Chojnacka, Kultura graczy 175
Sonia Fizek, Gamifikacja 195
Część II. Analizy tekstów 209
Artur Petz, Kłącza i szyny. Narracyjna rola przestrzeni i czasu w grach FPS na przykładzie Doom i Call of Duty 4 211
Martyna Karpowicz, Udaremniona elipsa. Strategia growych adaptacji filmów na przykładzie Ojca chrzestnego 225
Kamil Jędrasiak, Samoświadomość gier wideo 245
Dominika Staszenko-Chojnacka, Zimowa groza. Analiza gry Silent Hill: Shattered Memories 265
Alicja Górska, Narracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Light 289
Nota bibliograficzna 303