"Wprowadzenie do groznawstwa"

Identyfikator Librowy: 216854

Spis treści

Wstęp 7

Część I. Kategorie i problemy badawcze 13

Katarzyna Prajzner, Narracja 15

Sonia Fizek, Postać 37

Maria B. Garda, Gatunek 61

Marcin M. Chojnacki, Interfejs 97

Paweł Grabarczyk, Opozycja hardcore/casual 127

Kamil Jędrasiak, Gry wideo wobec innych mediów 149

Dominika Staszenko-Chojnacka, Kultura graczy 175

Sonia Fizek, Gamifikacja 195

Część II. Analizy tekstów 209

Artur Petz, Kłącza i szyny. Narracyjna rola przestrzeni i czasu w grach FPS na przykładzie Doom i Call of Duty 4 211

Martyna Karpowicz, Udaremniona elipsa. Strategia growych adaptacji filmów na przykładzie Ojca chrzestnego 225

Kamil Jędrasiak, Samoświadomość gier wideo 245

Dominika Staszenko-Chojnacka, Zimowa groza. Analiza gry Silent Hill: Shattered Memories 265

Alicja Górska, Narracja środowiskowa jako konsensus dla oczekiwań graczy na przykładzie Dying Light 289

Nota bibliograficzna 303