"Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Tom. 3: Współdziałanie rodziców – dziecka – nauczyciela"
Identyfikator Librowy: 224123
Spis treści
Wstęp (Urszula Szuścik, Renata Raszka, Anna Trzcionka-Wieczorek) / 7
ALTERNATYWNE, INNOWACYJNE DZIAŁANIAW PROCESIE NAUCZANIA–UCZENIA SIĘEdyta Gruszczyk‑KolczyńskaCo wiemy o dzieciach matematycznie uzdolnionych: wyniki badań i działania naprawcze / 13
Elżbieta MarekInnowacje we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej (na podstawie analizy wybranychprogramów kształcenia zintegrowanego) / 38
Kulturelle Variet�t in Eiichiro Odas One Piece / 60
wieku w polskiej szkole / 71
Izabela Łuc, Małgorzata BortliczekWartościowanie języka i tekstów kultury. Konteksty edukacyjne / 86
PODMIOTY INNOWACYJNYCH DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCHKarolina SkarbekRola nauczyciela w rozbudzaniu zainteresowań i rozwijaniu uzdolnień matematycznychdzieci / 105
współpracy i współdziałania / 120
Beata Oelszlaeger‑KosturekO funkcjonowaniu nauczyciela „na starcie” – zarys problemu / 131
Jolanta MaciągW poszukiwaniu alternatywnej strategii rozwijania potencjału myślenia i uczenia siędzieci we wczesnej edukacji / 143
Renata RaszkaWychowanie ekonomiczne w kontekście kształcenia nauczycieli małego dziecka / 155
szkoły / 177
Darina Jirotková, Anna Kuřík Sukniak, Pavlína PlaczkováMetoda Hejnego w nauczaniu matematyki. Komunikat z warsztat�w / 191
Ondřej ŠimikThe Socrative Application and Its Use in Primary School / 201
Magdalena ChristTwórcze rozwiązywanie problemów na przykładzie programów: Odyseja Umysłui Destination Imagination / 214
Jolanta Krzyżewska, Wiesława OrszulikO możliwości wykorzystania w edukacji heurystycznych walorów dowcipu językowego / 224
Izabela StelmasiakŻywotność edukacji chrześcijańskiej w ponowoczesności / 239
Indeks nazwisk / 249