"Nauki o Zarządzaniu 2. Badania rynkowe"
Identyfikator Librowy: 2261
Spis treści
Wstęp 4
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Badania marketingowe w Internecie - w kierunku większej aktywności konsumentów 6
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Marketing research in Internet - towards higher activity of consumers 16
Summaries 16
Magdalena Sobocińska, Badania konkurencyjności podmiotów rynku - przesłanki, zasady i wybrane kierunki rozwoju 17
Magdalena Sobocińska, Researches on competitiveness of market subjects - prerequisites, rules and selected directions of development 27
Magdalena Daszkiewicz, Wielowymiarowość wizerunku terytorialnego i jej wpływ na procesy pomiaru 28
Magdalena Daszkiewicz, Multidimesional character of destination image and its influence on the measurement processes 40
Marcin Rudnik, Relacje banków z małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań jakościowych 41
Marcin Rudnik, The relations between banks and small and medium enterprises in the light of quality research 55
Paweł Waniowski, Ograniczenia samodzielności cenowej i podział kompetencji w zakresie decyzji cenowych w polskich przedsiębiorstwach (wyniki badań własnych) 56
Paweł Waniowski, Restrictions on price independence and the division of competencies for pricing decisions in the case of Polish enterprises (results of own research) 65
Maja Leszczyńska, Powielarne systemy informatyczne klasy ERP jako produkt w ujęciu marketingowym 66
Maja Leszczyńska, Package ERP systems as a marketing product 77
Sylwia Dzięcielska, Kaizen - wschodnia strategia na europejskim rynku, na przykładzie LG Electronics Wrocław w Biskupicach Podgórnych 78
Sylwia Dzięcielska, Kaizen - eastern strategy in the European market on the example of LG Electronics Wrocław based in Biskupice Podgórne 93
Jarosław Woźniczka, Music as a creative element of advertisement: ways of utilization and effects of influence on receivers 104
Alicja Nahajowska, Metody kontroli i pomiaru jakości kształcenia stosowane przez szkoły wyższe 105
Jarosław Woźniczka, Muzyka jako element kreatywny w reklamie: sposoby wykorzystania i efekty oddziaływania na odbiorców;97 105
Alicja Nahajowska, Methods of quality control in education, used by colleges 113