"Eurologistyka"

Identyfikator Librowy: 234398

Spis treści

Wstęp 8

Rozdział 1. znaczenie eurologistyki we współczesnej gospodarce światowej 10

1.1. Eurologistyka: geneza, istota, zadania 10

1.2. Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego 21

1.3. Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce 37

Rozdział 2. infrastruktura europejska jako podstawa wymiany międzynarodowej 49

2.1. Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich 49

2.2. Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków 71

2.3. Wielkość i struktura obrot—w w handlu międzynarodowym 94

Rozdział 3. Europejski łańcuch dostaw 107

3.1. Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuch—w dostaw 107

3.2. Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów 115

3.3. Metody zarządzania eurołańcuchem 119

Rozdział 4. Konfigurowanie sieci logistycznej 129

4.1. Sieci gospodarcze a sieci logistyczne 129

4.2. Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej 140

4.3. Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej 151

Rozdział 5. Rola euromarketingu w logistycznej obsłudze klienta 169

5.1. Ważniejsze cechy zachowań klient—w europejskich 169

5.2. Metody pomiaru poziomu obsługi klienta 180

5.3. Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w 191

Rozdział 6. Model eurologistyki w warunkach globalizacji XXI w. 197

6.1. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami 197

6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki 206

6.3. Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce 215

Bibliografia 225

Spis rysunków 231

Spis tabel 234