"Eurologistyka"
Identyfikator Librowy: 234398
Spis treści
Wstęp 8
Rozdział 1. znaczenie eurologistyki we współczesnej gospodarce światowej 10
1.1. Eurologistyka: geneza, istota, zadania 10
1.2. Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego 21
1.3. Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce 37
Rozdział 2. infrastruktura europejska jako podstawa wymiany międzynarodowej 49
2.1. Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich 49
2.2. Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków 71
2.3. Wielkość i struktura obrot—w w handlu międzynarodowym 94
Rozdział 3. Europejski łańcuch dostaw 107
3.1. Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuch—w dostaw 107
3.2. Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów 115
3.3. Metody zarządzania eurołańcuchem 119
Rozdział 4. Konfigurowanie sieci logistycznej 129
4.1. Sieci gospodarcze a sieci logistyczne 129
4.2. Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej 140
4.3. Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej 151
Rozdział 5. Rola euromarketingu w logistycznej obsłudze klienta 169
5.1. Ważniejsze cechy zachowań klient—w europejskich 169
5.2. Metody pomiaru poziomu obsługi klienta 180
5.3. Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w 191
Rozdział 6. Model eurologistyki w warunkach globalizacji XXI w. 197
6.1. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami 197
6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki 206
6.3. Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce 215
Bibliografia 225
Spis rysunków 231
Spis tabel 234