"Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej"
Identyfikator Librowy: 243133
Spis treści
Wstęp 8
1. Zarządzanie wiedzą marketingową w dobie rozwoju społeczeństwa sieci i gospodarki cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska) 12
2. Znaczenie big data w analizie danych marketingowych – obszary, strategie analityczne, perspektywy (Mariusz Łapczyński) 25
3. Perspektywy wykorzystania sztucznych sieci neuronowych w modelowaniu procesów powstawania satysfakcji klienta (Marcin Gąsior) 39
4. Narzędzia wykorzystywane w analizie zachowań e-konsumentów (Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński) 54
5. Google Analytics w analizie efektywności content marketingu w przedsiębiorstwie (Ryszard Żabiński) 69
6. Obszary badań i zastosowania inteligentnych technologii w handlu detalicznym (Ireneusz P. Rutkowski) 83
7. Innowacje w badaniach zachowań klientów w przestrzeni wewnątrzsklepowej (Barbara Kucharska) 100
8. Wpływ muzyki na percepcję wzrokową leków przeciwbólowych (Bartłomiej Pierański, Mikołaj Naskręt) 112
9. Zastosowanie ankiety internetowej w diagnozie postaw srebrnych konsumentów na przykładzie rynku usług bankowych (Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański) 127
10. Postawy ludzi starszych wobec przestrzeni wirtualnej (Magdalena Olejniczak, Tomasz Olejniczak) 140
11. Zaufanie, zaangażowanie, wiarygodność – konsumencka perspektywa badań internetowych (Robert Nowacki) 156
12. Satysfakcja klienta a lojalność i jej pomiar drogą elektroniczną – praktyka rynkowa (Tomasz Czuba, Anna Sperska) 170
13. Możliwości i ograniczenia prowadzenia wywiadów pogłębionych w przestrzeni realnej i wirtualnej (Paweł Chlipała) 183
14. Wirtualne dyskusje w badaniach jakościowych – dylematy sięgania po Bulletin Board Discussion (BBD) (Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka) 196
15. Badania społeczności internetowych z wykorzystaniem wirtualnych wywiadów zogniskowanych (OFGI) (Anna Irena Szymańska) 210
16. Obserwacja uczestnicząca w badaniach internetowych dotyczących wirtualnych społeczności lokalnych (Monika Płaziak) 224
17. Możliwości i wykorzystanie chatbotów w komunikacji firm z klientami (Grzegorz Szymański) 236
18. Wykorzystanie osoby influencera w działalności marketingowej przedsiębiorstw (Łukasz Skowron, Anna Wójcik) 247
19. Internet jako platforma współtworzenia wartości w turystyce w relacji C2C (Jolanta Mirek) 260
20. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez pokolenie Y podczas zakupów produktów turystycznych (Julia Wojciechowska-Solis) 273
21. Pomiar uzależnienia młodych konsumentów od Internetu (Robert Wolny) 288
22. Użytkownik Internetu w obszarze informacji o zdrowiu – typologia postaw według modelu TAM (Magdalena Soboń) 300
Zakończenie 316
Summary 317