"Jak osiągać sukcesy w nauce"
Identyfikator Librowy: 243274
Spis treści
Rozdział 1. Okna do mózgu 8
Rozdział 2. Znaczenie odruchów pierwotnych i posturalnych 36
Rozdział 3. Odruchy pierwotne postawy 74
Rozdział 4. Odruchy pierwotne dotykowe 104
Rozdział 5. Odruchy posturalne 130
Rozdział 6. Wykorzystanie kwestionariusza przesiewowego INPP 152
Rozdział 7. Kwestionariusz INPP: czynniki związane z okresem poporodowym 198
Rozdział 8. Rozwój teorii przedsionkowo-móżdżkowej 238
Rozdział 9. Skutki niedojrzałości neuromotorycznej u dorosłych i młodzieży 270
Rozdział 10. Rozwój metody INPP – od teorii do faktów 308
Rozdział 11. Inne czynniki istotne w specyficznych trudnościach w uczeniu się 322
Rozdział 12. Nietrafne i błędne diagnozy 360
Załącznik 1 382
Słownik terminów 394
Bibliografia 400
Indeks nazwisk 418
Indeks rzeczowy 420
O autorce i współautorach 428