"Jak osiągać sukcesy w nauce"

Identyfikator Librowy: 243274

Spis treści

Rozdział 1. Okna do mózgu 8

Rozdział 2. Znaczenie odruchów pierwotnych i posturalnych 36

Rozdział 3. Odruchy pierwotne postawy 74

Rozdział 4. Odruchy pierwotne dotykowe 104

Rozdział 5. Odruchy posturalne 130

Rozdział 6. Wykorzystanie kwestionariusza przesiewowego INPP 152

Rozdział 7. Kwestionariusz INPP: czynniki związane z okresem poporodowym 198

Rozdział 8. Rozwój teorii przedsionkowo-móżdżkowej 238

Rozdział 9. Skutki niedojrzałości neuromotorycznej u dorosłych i młodzieży 270

Rozdział 10. Rozwój metody INPP – od teorii do faktów 308

Rozdział 11. Inne czynniki istotne w specyficznych trudnościach w uczeniu się 322

Rozdział 12. Nietrafne i błędne diagnozy 360

Załącznik 1 382

Słownik terminów 394

Bibliografia 400

Indeks nazwisk 418

Indeks rzeczowy 420

O autorce i współautorach 428