"Diagnostyka pedagogiczna"

Identyfikator Librowy: 25949

Spis treści

Wstęp Część pierwsza Rozdział 1

1.3.1. Diagnoza kliniczno-wychowawcza J. Korczaka i jej znaczenie w teorii wychowania 1.3.2. Postępowanie diagnostyczne w pedagogice społecznej 1.3.3. Problem diagnozy w pedagogice resocjalizacyjnej 1.4. Nauczyciel w roli diagnosty – zakres diagnozy szkolnej 1.5. Podsumowanie rozdziału i dyskusja 1.6. Propozycje ćwiczeń praktycznych 1.7. Literatura do rozdziału Rozdział 2

Założenia teoretyczno-metodologiczne procesu diagnozowania w pedagogice 2.1. Czynności i etapy postępowania diagnostycznego w naukach społecznych 2.2. Proces diagnostyczny jako forma relacji międzyosobowej 2.3. Kompetencje badacza i zasady etycznego postępowania 2.4. Podsumowanie rozdziału i dyskusja 2.5. Propozycje ćwiczeń praktycznych 2.6. Literatura do rozdziału Rozdział 3