"Samoorganizacja i samoświadczenie usług w organizacjach publicznych"
Identyfikator Librowy: 261116
Spis treści
Wstęp 7
1.1. Determinanty zmian systemów zarządzania w organizacjach publicznych 11
Rozdział I. Dojrzałość organizacji publicznych do wykorzystania elastycznych systemów zarządzania 11
1.2. Gospodarka współpracy w sektorze publicznym 15
1.3. Identyfikacja wartości kapitału intelektualnego w systemach samozarządzających się 23
1.4. Interoperacyjność systemów ICT z systemami decyzyjnymi 28
2.1. Linearny model zarządzania organizacjami publicznymi 33
Rozdział II. Od linearnych do elastycznych form zarządzania organizacjami publicznymi – podejście ewolucyjne 33
2.2. Nurt behawioralny w zarządzaniu publicznym 37
2.3. Algorytmy matematyczne w procesie podejmowania decyzji 40
2.4. Wielowymiarowe struktury zarządzania organizacjami publicznymi 42
2.5. Zintegrowane systemy zarządzania organizacjami publicznymi 45
2.6. Procesowe zarządzanie wiedzą w organizacjach 50
2.7. Hybrydyzacja struktur organizacji publicznych 56
2.8. Samozarządzanie w organizacjach publicznych 59
3.1. Specyfika organizacji i zarządzania usługami publicznymi 63
Rozdział III. Implementacja elastycznych podejść zarządczych w świadczeniu usług publicznych 63
3.2. Samowystarczalny model świadczenia usług publicznych 69
3.3. Rynkowe modele świadczenia usług publicznych 70
3.4. Społeczne modele świadczenia usług publicznych 74
3.5. Samoświadczenie usług publicznych 87
4.1. Samoorganizacja w instytucji publicznej 105
Rozdział IV. Samoorganizacja i samoświadczenie usług publicznych w praktyce – wybrane rozwiązania 105
4.2. Koprodukcja i niekoordynowana samoobsługa w świadczeniu usług publicznych 108
4.3. Samoobsługa fakultatywna i obligatoryjna w świadczeniu usług publicznych 115
4.4. Samoobsługa kolektywna i indywidualna w świadczeniu usług publicznych 118
Bibliografia 123
Spis schematów 137
Spis tabel 139
Spis zdjęć i rysunków 141