"Nauki o Zarządzaniu 6"

Identyfikator Librowy: 40495

Spis treści

Wstęp 9

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska: Koncepcja pomiaru wizerunku szkoły wyższej 11

Summaries 20

Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska: The concept of measuring university image 20

Katarzyna Pałys: Marka jako instrument społecznego konstruowania jednostki - metody jakościowe i ilościowe 21

Katarzyna Pałys: Brand as an instrument of social creation of a unity - qualitative and quantitative methods 37

Agnieszka Stanimir: Zastosowanie różnych technik analizy korespondencji w analizie danych personalnych 38

Agnieszka Stanimir: The use of different techniques of correspondence in the analysis of personal data 49

Anita Zbieg: Marketingowe badanie zgodności i zaraźliwości postaw konsumenckich na podstawie analizy sieci społecznych 50

Anita Zbieg: Social network analysis method for identifying consumers? attitudes contagion 57

Katarzyna Pilarczyk-Bal: Wykorzystanie zogniskowanych wywiadów grupowych w badaniach międzykulturowych 58

Katarzyna Pilarczyk-Bal: Implementation of focus group interviews in intercultural research 72

Marcin Haberla: Badanie przedsiębiorczości akademickiej i jej wpływu na innowacyjność przedsiębiorstw 73

Marcin Haberla: The survey of academic entrepreneurship and its influence on the innovation of companies 85

Alicja Krzepicka: Wykorzystanie badań marketingowych w kształtowaniu relacji z klientami 86

Alicja Krzepicka: Use of marketing research in forming relations with consumers 93

Grażyna Golik-Górecka: Interfejs marketingowo-finansowy jako przedmiot badań integrujący metody analiz portfelowych 94

Grażyna Golik-Górecka: Marketing-financial interface as a subject of research integrating the methods of portfolio analysis 105

Paweł Waniowski: Współzależność metod ustalania cen w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań własnych 106

Paweł Waniowski: Interdependence of pricing methods used in Polish corporations according to the individual researches 116

Ryszard Żabiński: Kreowanie wartości marek medialnych 117

Ryszard Żabiński: The creation of media brands? value 132

Magdalena Daszkiewicz: Planowanie kampanii społecznych 133

Magdalena Daszkiewicz: Social change campaign planning 147

Witold Kowal: Zmienność zadań i przedmiotu kontroli marketingowej w kontekście oceny jej funkcjonowania 148

Witold Kowal: Variability of tasks and the subject of marketing control in the context of its functioning assessment 159

Adam Kubów: Rynek pracy a problem niepełnosprawności 160

Adam Kubów: Labour market and the disability problem 174

Marta Rynkiewicz, Alina Oczachowska: Tradycyjna sprzedaż osobista w świetle opinii klientów (na przykładzie firmy Avon) 175

Marta Rynkiewicz, Alina Oczachowska: Traditional personal selling in the light of customers? opinions (on the example of Avon) 182

Małgorzata Śliczna: Wyniki badań systemu dystrybucji produktów ekologicznych w województwach dolnośląskim i wielkopolskim 184

Małgorzata Śliczna: Results of the research of distribution's system of organic products in Lower Silesian and Great Poland voivodeship 192

Grażyna Światowy: Upodobania muzyczne Dolnoślązaków w świetle badań ankietowych 193

Grażyna Światowy: Musical tastes of Lower Silesia population in the light of a questionnaire survey 203

Urszula Żebrowska-Kasprzak: Metoda i praktyczne zastosowanie badań marketingowych klientów szkół tańca we Wrocławiu 204

Urszula Żebrowska-Kasprzak, Method and practical application of marketing research of dance schools’ clients’ in Wrocław 213