WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Łukasz Kominek, Adam Ostanek
Michał Mistygacz, Jarosław Onyszczuk, Małgorzata Szeroczyńska
Mateusz M. Piotrowski, Lidia Gibadło, Łukasz Maślanka, Przemysław Biskup, Jakub Benedyczak, Marcin Przychodniak, Veronika Jóźwiak, Łukasz Ogrodnik, Maria Piechowska, Anna Maria Dyner, Kinga Dudzińska, Patryk Kugiel, Szymon Zaręba, Marta Makowska, Oskar Szydłowski, Zuzanna Nowak
Jakub Pieńkowski, Jolanta Szymańska, Łukasz Ogrodnik, Marcin Terlikowski, Anna Maria Dyner, Damian Wnukowski, Wojciech Lorenz, Kinga Dudzińska, Lidia Gibadło, Justyna Szczudlik, Patryk Kugiel, Szymon Zaręba, Artur Kacprzyk, Maria Piechowska, Łukasz Maślanka, Veronika Jóźwiak, Melchior Szczepanik, Mateusz Piotrowski, Przemysław Biskup
Agnieszka Bryc, Wojciech Lorenz, Andrew A. Michta, Nicolas Tenzer, Adam Daniel Rotfeld, Hieronim Grala, Michał Patryk Sadłowski, Kinga Dudzińska, Oskar Pietrewicz, Aleksandra Maria Spancerska, Ryszard Stemplowski, Piotr Puchalski, Piotr Dzierżanowski, Mateusz M. Piotrowski, Sylwester Gardocki, Nurlan Alijew
Agnieszka Szpak, Michał Dahl
Jan Barcz, Krzysztof Ruchniewicz
Eugeniusz Cieślak, Julian Maj, Krzysztof Pająk, Dariusz Prokopowicz, Adam Radomyski, Paweł Soroka, Piotr Śledź
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej 2.0” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury będziesz potrzebował dwóch narzędzi: ołówka i smartfona lub komputera. Ołówek będzie niezbędny do uzupełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do przeglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.
Dzięki tej książce: – przygotujesz skuteczną strategię kampanii wyborczej, – udoskonalisz swoje wystąpienia publiczne, – nauczysz się prowadzić kampanię bezpośrednią, – przygotujesz atrakcyjne materiały wyborcze, – dowiesz się, jak skutecznie współpracować z mediami, – nauczysz się efektywnie wykorzystywać internet.
Książka ta zawiera: – dziesiątki przykładów i ćwiczeń, – schematy wyborcze, – przydatne lektury, – interaktywne kody QR, – aktualne trendy w Polsce i za granicą, – rozbudowany moduł mediów społecznościowych.
Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem „Drzewa kampanii wyborczej”, które po raz pierwszy ukazało się w 2014 roku.
Ze szkoleń i doradztwa prowadzonych przez autora tej książki – Sergiusza Trzeciaka –skorzystało dotychczas kilka tysięcy osób, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Sergiusz Trzeciak pracował nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagał budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.
Projekt okładki: Karol Tyczyński.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.