"Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 458"
Identyfikator Librowy: 178024
Spis treści
Wstęp 8
Grzegorz Baran: Marketing współtworzenia wartości z klientem jako instrument tworzenia innowacji / Marketing of co-creating value with a customer as a tool for innovation 10
Anita Tkocz: Rola marketingu społecznego w kształtowaniu zmian społecznych / The role of social marketing in shaping social changes 24
Mateusz Rak: Fundacje korporacyjne – podmioty społeczeństwa obywatelskiego oraz realizacja strategii społecznej odpowiedzialności biznesu / Corporate foundations – civil society stakeholders and the realization of CSR strategy 34
Anna Bebel: Rola organizacji pozarządowych w tworzeniu i realizacji Karty Dużych Rodzin / The role of non-governmental organisations in the creation, operation and development of Large Family Card in Poland 45
Alicja Poślednik: Czynniki wpływające na zastosowanie koncepcji marketingu relacji w organizacjach pozarządowych / The terms of relationship marketing implementation in non-governmental organizations 56
Barbara Mróz-Gorgoń, Aleksandra Perchla-Włosik: Symbolika narodowa odzieży jako manifestacja wartości patriotycznych – case study patriotycznych marek odzieżowych / National symbols of clothes as a manifestation of patriotic values – case study of patriotic clothes brands 67
Natalia Żurek: Problemy etyczne reklam w aspekcie relacji społecznych / Ethical issues of advertising in terms of social relations 78
Edyta Rudawska, Adam Rudawski: Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej / Sources of value for a client on the public radio market 89
Jakub Sukiennik: Regulacja rynku narkotyków a wolność osób / Regulation of drug market vs. freedom of human choice 102