"Public Relations. Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce"

Identyfikator Librowy: 2386

Spis treści

WSTĘP 7

Rozdział I. TEORETYCZNE ZAGADNIENIA PUBLIC RELATIONS 9

Magda Pieczka PUBLIC RELATIONS THEORY AND THE PROFESSIONAL PROJECT 11

Henryk Przybylski "CZWARTA WŁADZA". CZY NAD PUBLIC RELATIONS? 25

Dariusz Tworzydło PUBLIC RELATIONS W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ KORPORACJI - ZAŁOŻENIA MODELOWE A RZECZYWISTOŚĆ 45

Aldona Frączkiewicz-Wronka, Hanna Saryusz-Wolska OTOCZENIE JAKO DETERMINANTA PODEJMOWANIA DECYZJI W ORGANIZACJI PUBLICZNEJ 61

Arnold Pabian ROLA PUBLIC RELATIONS W MARKETINGU SPOŁECZNYM 73

Rozdział II. WIZERUNEK I JEGO BADANIE 91

Jacek Trębecki, Piet Verhoeven, Ansgar Zerfass EUROPEJSKI MONITOR KOMUNIKACYJNY - PORTRET BRANŻY PR W CZASACH NIEPOKOJU 93

Krzysztof Gołata RANKINGI NAJBOGATSZYCH POLAKÓW A WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORCY 103

Paweł Kocoń ANALIZA DYSKURSU JAKO METODA BADANIA WIZERUNKU 123

Iwona Pawlas ZNACZENIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OTWIERANIA POLSKIEJ GOSPODARKI 141

Katarzyna Czech KONCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU JAKO ELEMENT PROMOCJI KRAJU NA PRZYKŁADZIE POLSKI 153

Rozdział III. PUBLIC RELATIONS W FIRMIE 167

Barbara Bielicka PUBLIC RELATIONS - JAKO WYZNACZNIK JAKOŚCI W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 169

Wojciech Małuszyński OGRANICZENIA AUDYTU KOMUNIKACYJNEGO PRZEPROWADZONEGO SIŁAMI WEWNĘTRZNYMI FIRMY 183

Piotr Bielawski ZASADY DZIAŁANIA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH 193

Waldemar Rydzak POLITYKA INFORMACYJNA FIRM A IDENTYFIKACJA POZYTYWNYCH EFEKTÓW SYTUACJI KRYZYSOWYCH 209

Jolanta Świderska KREOWANIE WIZERUNKU PLACÓWKI MEDYCZNEJ 219

Rozdział IV. SPOŁECZNE ZAANGAŻOWANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ FIRM A WIZERUNEK 227

Krystyna Wojcik ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH AKCENTEM WE WSPÓŁCZESNYM KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU KORPORACYJNEGO 229

Anna Lubecka FIRMY JAKO OBYWATELE. JAK POGROMCY REKLAM WPŁYWAJĄ NA WIZERUNEK FIRM? 247

Ewa Hope ETYKA - KOMU TO POTRZEBNE? 267

Jerzy Przybysz KAPITAŁ SPOŁECZNY W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA 289

Małgorzata Spychała NIEDOBÓR KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH PRACOWNIKÓW JAKO PROBLEM KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE 301

Agata Branowska ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC PRACOWNIKÓW I WIZERUNEK ZWINNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 323

Monika Kantowicz-Gdańska KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY POPRZEZ DZIAŁANIA Z ZAKRESU SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 343

Rozdział V. MEDIA A PUBLIC RELATIONS 357

Mariusz Kuziak RELACJE POMIĘDZY SPECJALISTAMI PR I DZIENNIKARZAMI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ DZIENNIKARZY 359

Marek Zimnak RELACJA RZECZNIK-DZIENNIKARZ. UWAGI PRAKTYCZNE 383

Tomasz Heryszek ROLA MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH W KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ NA PRZYKŁADZIE RADIA O PROFILU EKONOMICZNO-BIZNESOWYM 391

Paweł Sarna ROLA CZASOPISM LOKALNYCH W BUDOWANIU WIZERUNKU REGIONU 399

Bogumiła Barańska SPOŁECZNA PRZESTRZEŃ INTERNETU 417

Monika Kaczmarek-Śliwińska POMIĘDZY ZASADAMI ETYKI A PRAKTYKĄ PUBLIC RELATIONS. PRZYPADEK SZCZEGÓLNY: INTERNET 439

Rozdział VI. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 459

Maria Ochwat SEX, ZBRODNIE, DEFRAUDACJE... KRYZYSOWE PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI NARODÓW ZJEDNOCZONYCH 461

Renata Maćkowska PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKOWANIU PROJEKTÓW POLITYCZNYCH 487

Agnieszka Smalec ZNACZENIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ 507

Marzena Karolczyk WYBRANE ZAGADNIENIA PR W URZĘDACH MIEJSKICH 525

Maria Buszman-Witańska MIĘDZY OTOCZENIEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM ORGANIZACJI. STUDENCI SZCZEGÓLNYM ELEMENTEM OTOCZENIA UCZELNI 531

Ks. Grzegorz Polok ROZUMIENIE ISTOTY PUBLIC RELATIONS PRZEZ STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH - ANALIZA WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 541

Michał Kapias, Katarzyna Kasperek WSPÓŁCZESNY WIZERUNEK NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO W OPINII STUDENTÓW AE W KATOWICACH 553