"Public Relations. Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce"
Identyfikator Librowy: 2386
Spis treści
WSTĘP 7
Rozdział I. TEORETYCZNE ZAGADNIENIA PUBLIC RELATIONS 9
Magda Pieczka PUBLIC RELATIONS THEORY AND THE PROFESSIONAL PROJECT 11
Henryk Przybylski "CZWARTA WŁADZA". CZY NAD PUBLIC RELATIONS? 25
Dariusz Tworzydło PUBLIC RELATIONS W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ KORPORACJI - ZAŁOŻENIA MODELOWE A RZECZYWISTOŚĆ 45
Aldona Frączkiewicz-Wronka, Hanna Saryusz-Wolska OTOCZENIE JAKO DETERMINANTA PODEJMOWANIA DECYZJI W ORGANIZACJI PUBLICZNEJ 61
Arnold Pabian ROLA PUBLIC RELATIONS W MARKETINGU SPOŁECZNYM 73
Rozdział II. WIZERUNEK I JEGO BADANIE 91
Jacek Trębecki, Piet Verhoeven, Ansgar Zerfass EUROPEJSKI MONITOR KOMUNIKACYJNY - PORTRET BRANŻY PR W CZASACH NIEPOKOJU 93
Krzysztof Gołata RANKINGI NAJBOGATSZYCH POLAKÓW A WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORCY 103
Paweł Kocoń ANALIZA DYSKURSU JAKO METODA BADANIA WIZERUNKU 123
Iwona Pawlas ZNACZENIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I WIZERUNKOWYCH W PROCESIE OTWIERANIA POLSKIEJ GOSPODARKI 141
Katarzyna Czech KONCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU JAKO ELEMENT PROMOCJI KRAJU NA PRZYKŁADZIE POLSKI 153
Rozdział III. PUBLIC RELATIONS W FIRMIE 167
Barbara Bielicka PUBLIC RELATIONS - JAKO WYZNACZNIK JAKOŚCI W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 169
Wojciech Małuszyński OGRANICZENIA AUDYTU KOMUNIKACYJNEGO PRZEPROWADZONEGO SIŁAMI WEWNĘTRZNYMI FIRMY 183
Piotr Bielawski ZASADY DZIAŁANIA W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH 193
Waldemar Rydzak POLITYKA INFORMACYJNA FIRM A IDENTYFIKACJA POZYTYWNYCH EFEKTÓW SYTUACJI KRYZYSOWYCH 209
Jolanta Świderska KREOWANIE WIZERUNKU PLACÓWKI MEDYCZNEJ 219
Rozdział IV. SPOŁECZNE ZAANGAŻOWANIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ FIRM A WIZERUNEK 227
Krystyna Wojcik ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE ORGANIZACJI KOMERCYJNYCH AKCENTEM WE WSPÓŁCZESNYM KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU KORPORACYJNEGO 229
Anna Lubecka FIRMY JAKO OBYWATELE. JAK POGROMCY REKLAM WPŁYWAJĄ NA WIZERUNEK FIRM? 247
Ewa Hope ETYKA - KOMU TO POTRZEBNE? 267
Jerzy Przybysz KAPITAŁ SPOŁECZNY W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA 289
Małgorzata Spychała NIEDOBÓR KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH PRACOWNIKÓW JAKO PROBLEM KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE 301
Agata Branowska ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA PRZEDSIĘBIORSTW WOBEC PRACOWNIKÓW I WIZERUNEK ZWINNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA 323
Monika Kantowicz-Gdańska KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY POPRZEZ DZIAŁANIA Z ZAKRESU SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU 343
Rozdział V. MEDIA A PUBLIC RELATIONS 357
Mariusz Kuziak RELACJE POMIĘDZY SPECJALISTAMI PR I DZIENNIKARZAMI W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ DZIENNIKARZY 359
Marek Zimnak RELACJA RZECZNIK-DZIENNIKARZ. UWAGI PRAKTYCZNE 383
Tomasz Heryszek ROLA MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH W KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ NA PRZYKŁADZIE RADIA O PROFILU EKONOMICZNO-BIZNESOWYM 391
Paweł Sarna ROLA CZASOPISM LOKALNYCH W BUDOWANIU WIZERUNKU REGIONU 399
Bogumiła Barańska SPOŁECZNA PRZESTRZEŃ INTERNETU 417
Monika Kaczmarek-Śliwińska POMIĘDZY ZASADAMI ETYKI A PRAKTYKĄ PUBLIC RELATIONS. PRZYPADEK SZCZEGÓLNY: INTERNET 439
Rozdział VI. PUBLIC RELATIONS W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ 459
Maria Ochwat SEX, ZBRODNIE, DEFRAUDACJE... KRYZYSOWE PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI NARODÓW ZJEDNOCZONYCH 461
Renata Maćkowska PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKOWANIU PROJEKTÓW POLITYCZNYCH 487
Agnieszka Smalec ZNACZENIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ 507
Marzena Karolczyk WYBRANE ZAGADNIENIA PR W URZĘDACH MIEJSKICH 525
Maria Buszman-Witańska MIĘDZY OTOCZENIEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM ORGANIZACJI. STUDENCI SZCZEGÓLNYM ELEMENTEM OTOCZENIA UCZELNI 531
Ks. Grzegorz Polok ROZUMIENIE ISTOTY PUBLIC RELATIONS PRZEZ STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH - ANALIZA WYNIKÓW PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 541
Michał Kapias, Katarzyna Kasperek WSPÓŁCZESNY WIZERUNEK NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO W OPINII STUDENTÓW AE W KATOWICACH 553