"Wybrane aspekty współpracy organizacyjnej"

Identyfikator Librowy: 240257

Spis treści

Wstęp 8

1. Relacja komponentów zaangażowania w pracę z oceną wynagrodzenia (Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska) 10

1.1. Wprowadzenie 10

1.2. Przesłanki teoretyczne 11

1.3. Metodyka badania 13

1.4. Wyniki badań 16

1.5. Dyskusja wyników 17

1.6. Podsumowanie 18

2. Transfer kapitału psychologicznego z lidera na pracownika. Wiek jako moderator relacji (Milena Gojny-Zbierowska) 20

2.1. Wprowadzenie 20

2.2. Przesłanki teoretyczne 21

2.3. Metodyka badania 23

2.4. Wyniki badania 24

2.5. Dyskusja wyników 27

2.6. Podsumowanie 28

3. Uwarunkowania rozwoju karier menedżerskich kobiet w branży HR (Joanna Tabor-Błażewicz) 29

3.1. Wprowadzenie 29

3.2. Przesłanki teoretyczne 30

3.3. Metodyka badania 33

3.4. Wyniki badania 34

3.5. Dyskusja wyników 37

3.6. Podsumowanie 38

4. Relacja między zarządzaniem kompetencjami pracowników a zarządzaniem zasobami ludzkimi wewnątrz organizacji (Aleksandra Mikła) 39

4.1. Wprowadzenie 39

4.2. Pojęcie, istota i cele zarządzania zasobami ludzkimi 40

4.3. Kluczowe definicje i cele związane z zarządzaniem kompetencjami pracowników 41

4.4. Powiązania strategiczne między kompetencjami a zarządzaniem zasobami ludzkimi 44

4.5. Rola i znaczenie zarządzania kompetencjami w subfunkcjach zarządzania zasobami ludzkimi 45

4.6. Podsumowanie 5. Współpraca z konkurencją na rynku usług fitness – nowa jakość freelancingu na rynku pracy (Aneta Stosik) 48

5.1. Wprowadzenie 48

5.2. Przesłanki teoretyczne 49

5.3. Metodyka badań 52

5.4. Wyniki badań 52

5.5. Dyskusja wyników 55

5.6. Podsumowanie 57

Zakończenie 58

Literatura 60

Spis rysunków i tabel 67

Summary 68