"Nauki o Zarządzaniu 2(11)"

Identyfikator Librowy: 63615

Spis treści

Wstęp 8

Krystyna Mazurek-Łopacińska: Rankingi szkół wyższych jako narzędzia pomiaru jakości kształcenia 10

Krystyna Mazurek-Łopacińska: Ranking of universities/academic education as a tool of quality of education measurement 23

Magdalena Sobocińska: Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego 25

Magdalena Sobocińska: Marketing research in the era of virtualization of social life 35

Małgorzata Pałys: Badania nad wizualnością, na przykładzie przedstawień mężczyzny z dzieckiem 36

Małgorzata Pałys: Research on visualization on the example of a depiction of a male with a child 55

Anna Haczkowska: Analiza trudności związanych z kodowaniem odpowiedzi na pytania otwarte i próba ich rozstrzygnięcia z pomocą psychologii poznawczej (na przykładzie badania skojarzeń internautów z regionami Polski) 56

Anna Haczkowska: The analysis of difficulties arising during coding answers to open-ended questions and the attempt of resolving them by looking at findings coming from cognitive psychology illustrated (on the example of research studying Internet users’ associations with regions of Poland) 74

Magdalena Daszkiewicz: Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń 75

Magdalena Daszkiewicz: Destination image research using methods based on free associations 84

Monika Hajdas: Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych 85

Monika Hajdas: B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits 96

Łukasz Jurek: Wizerunek domów pomocy społecznej w Polsce 97

Łukasz Jurek: Image of the residential care facilities in Poland 111

Jarosław Woźniczka: Zasada piramidy efektów reklamy w świetle wyników badania 112

Jarosław Woźniczka: Advertising effects pyramid: the results of research 125

Ryszard Żabiński: Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych 127

Ryszard Żabiński: Influence of media on the effectiveness of communication actions 139

Paweł Waniowski: Postrzeganie informacji o cenach przez nabywców dóbr konsumpcyjnych 140

Paweł Waniowski: Perception of information on prices by purchasers of consumer goods 150

Grażyna Światowy: Zmienność w programach kształcenia szkolnictwa wyższego i potrzebach rynku pracy – problemy dostosowawcze 151

Grażyna Światowy: Higher education curriculum changes and labor market requirements – problems of adaptation 167

Marcin Haberla: Bariery rozwoju przedsiębiorczości akademickiej 168

Marcin Haberla: Barriers of development of academic entrepreneurship 177