"Nauki o Zarządzaniu 2(11)"
Identyfikator Librowy: 63615
Spis treści
Wstęp 8
Krystyna Mazurek-Łopacińska: Rankingi szkół wyższych jako narzędzia pomiaru jakości kształcenia 10
Krystyna Mazurek-Łopacińska: Ranking of universities/academic education as a tool of quality of education measurement 23
Magdalena Sobocińska: Badania marketingowe w dobie wirtualizacji życia społecznego 25
Magdalena Sobocińska: Marketing research in the era of virtualization of social life 35
Małgorzata Pałys: Badania nad wizualnością, na przykładzie przedstawień mężczyzny z dzieckiem 36
Małgorzata Pałys: Research on visualization on the example of a depiction of a male with a child 55
Anna Haczkowska: Analiza trudności związanych z kodowaniem odpowiedzi na pytania otwarte i próba ich rozstrzygnięcia z pomocą psychologii poznawczej (na przykładzie badania skojarzeń internautów z regionami Polski) 56
Anna Haczkowska: The analysis of difficulties arising during coding answers to open-ended questions and the attempt of resolving them by looking at findings coming from cognitive psychology illustrated (on the example of research studying Internet users’ associations with regions of Poland) 74
Magdalena Daszkiewicz: Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń 75
Magdalena Daszkiewicz: Destination image research using methods based on free associations 84
Monika Hajdas: Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych 85
Monika Hajdas: B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits 96
Łukasz Jurek: Wizerunek domów pomocy społecznej w Polsce 97
Łukasz Jurek: Image of the residential care facilities in Poland 111
Jarosław Woźniczka: Zasada piramidy efektów reklamy w świetle wyników badania 112
Jarosław Woźniczka: Advertising effects pyramid: the results of research 125
Ryszard Żabiński: Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych 127
Ryszard Żabiński: Influence of media on the effectiveness of communication actions 139
Paweł Waniowski: Postrzeganie informacji o cenach przez nabywców dóbr konsumpcyjnych 140
Paweł Waniowski: Perception of information on prices by purchasers of consumer goods 150
Grażyna Światowy: Zmienność w programach kształcenia szkolnictwa wyższego i potrzebach rynku pracy – problemy dostosowawcze 151
Grażyna Światowy: Higher education curriculum changes and labor market requirements – problems of adaptation 167
Marcin Haberla: Bariery rozwoju przedsiębiorczości akademickiej 168
Marcin Haberla: Barriers of development of academic entrepreneurship 177