"Akademickie Centrum Kreatywności. Nauczanie języków obcych w przedszkolu i na etapie wczesnoszkolnym na przykładzie języka niemieckiego"

Identyfikator Librowy: 148311

Spis treści

Jan IlukWstęp / 7

Jan IlukRealizacja projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 9

Jan IlukPrzygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym w kontekście nowego rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej / 15

Jolanta GładyszKryteria wyboru tekstów narracyjnych oraz ich adaptacja i dydaktyzacja na potrzeby przedszkolnego i wczesnoszkolnego nauczania języków obcych na przykładzie bajki Trzy świnki / 37

Iwona WowroPomiar efektywności i ewaluacja wyników nauczania języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolach i szkole podstawowej / 67

Mariusz JakoszSpecyficzne kwalifikacje nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych do nauczania języków obcych metodą narracyjną / 95

Małgorzata Gałan, Martyna MichnaOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 109

Magdalena Rusin, Małgorzata GawryszukOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 111

Joanna Komasara, Zofia Zaremba, Dorota RosaOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 113

Monika KandziaImpresje z udziału w projekcie nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 115

Katarzyna OlędzkaDoświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 119

Anna Grzesista, Natalia Bogdał, Magdalena KuszDoświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 121

Summary / 123