"Akademickie Centrum Kreatywności. Nauczanie języków obcych w przedszkolu i na etapie wczesnoszkolnym na przykładzie języka niemieckiego"
Identyfikator Librowy: 148311
Spis treści
Jan IlukWstęp / 7
Jan IlukRealizacja projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 9
Jan IlukPrzygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym w kontekście nowego rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej / 15
Jolanta GładyszKryteria wyboru tekstów narracyjnych oraz ich adaptacja i dydaktyzacja na potrzeby przedszkolnego i wczesnoszkolnego nauczania języków obcych na przykładzie bajki Trzy świnki / 37
Iwona WowroPomiar efektywności i ewaluacja wyników nauczania języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolach i szkole podstawowej / 67
Mariusz JakoszSpecyficzne kwalifikacje nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych do nauczania języków obcych metodą narracyjną / 95
Małgorzata Gałan, Martyna MichnaOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 109
Magdalena Rusin, Małgorzata GawryszukOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 111
Joanna Komasara, Zofia Zaremba, Dorota RosaOpinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 113
Monika KandziaImpresje z udziału w projekcie nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 115
Katarzyna OlędzkaDoświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 119
Anna Grzesista, Natalia Bogdał, Magdalena KuszDoświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 121
Summary / 123