"Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu"
Identyfikator Librowy: 156659
Spis treści
Słowo wstępne – (Dominik Binkowski) 7
Kamil Roman – Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania przedsiębiorstwem 9
Magdalena Ciosk – Biznesplan jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem 19
Martyna Kukulska – Coaching jako innowacyjna metoda w zarządzaniu zasobami ludzkimi 29
Joanna Pochron – E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzieinternetowych sklepów z żywnością 41
Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak – Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania konsumentów 51
Krzysztof Świeszczak, Marika Świeszczak – Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków 59
Artur Modliński, Aron Wadlewski – Japońskie struktury keiretsu wobec kryzysów gospodarczych i wyzwań globalizacji 67
Emilian Gwiaździński – Macierz Boston Consulting Group. Teoria i nowe spojrzenie 77
Artur Modliński, Miękkie i agresywne formy sprzeciwu konsumentów wobec niepożądanych zachowań rynkowych 87
Karolina Słoń, Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej 101
Marta Mazur, Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach 111
Patryk Makulski, Nowoczesne technologie komunikacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie miastem 121
Aron Wadlewski, Strategia rozwoju sieci dystrybucji fi MLM. Przykład matrycowego planu kompensacyjnego 133
Magdalena Gawrońska, Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu 143
Kamil Noweli, Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej 155