"Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu"

Identyfikator Librowy: 156659

Spis treści

Słowo wstępne – (Dominik Binkowski) 7

Kamil Roman – Benchmarking jako nowoczesna metoda zarządzania przedsiębiorstwem 9

Magdalena Ciosk – Biznesplan jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem 19

Martyna Kukulska – Coaching jako innowacyjna metoda w zarządzaniu zasobami ludzkimi 29

Joanna Pochron – E-commerce jako ciągle rozwijający się rynek na przykładzieinternetowych sklepów z żywnością 41

Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak – Grywalizacja jako innowacyjna metoda zwiększania zaangażowania konsumentów 51

Krzysztof Świeszczak, Marika Świeszczak – Innowacje w marketingu a społeczna odpowiedzialność banków 59

Artur Modliński, Aron Wadlewski – Japońskie struktury keiretsu wobec kryzysów gospodarczych i wyzwań globalizacji 67

Emilian Gwiaździński – Macierz Boston Consulting Group. Teoria i nowe spojrzenie 77

Artur Modliński, Miękkie i agresywne formy sprzeciwu konsumentów wobec niepożądanych zachowań rynkowych 87

Karolina Słoń, Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej 101

Marta Mazur, Neuromarketing – przykłady zastosowań w handlu i usługach 111

Patryk Makulski, Nowoczesne technologie komunikacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie miastem 121

Aron Wadlewski, Strategia rozwoju sieci dystrybucji fi MLM. Przykład matrycowego planu kompensacyjnego 133

Magdalena Gawrońska, Wykorzystanie metody eksperymentalnej w marketingu 143

Kamil Noweli, Zarządzanie instytucją kultury a innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej 155