"Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 423. Social Responsibility of Organizations. CSR 1.0, CSR 2.0 and what’s next?"
Identyfikator Librowy: 166364
Spis treści
Introduction 8
Magdalena Andrejczuk: The development of CSR in Poland as seen by managers / Rozwój CSR w Polsce w opinii menedżerów 10
Grażyna Aniszewska: Cultural background in CSR communication / Kulturowe uwarunkowania komunikowania działań społecznie odpowiedzialnych 24
Katarzyna Bachnik: Sustainable consumption through the sharing economy / Konsumpcja zrównoważona stymulowana gospodarką wspólnego użytkowania 36
Wojciech Huszlak: Ecomediations in managing company stakeholders / Ekomediacje w zarządzaniu interesariuszami przedsiębiorstwa 46
Ewa Jastrzębska: Reporting of non-financial information as a stakeholder engagement method / Raportowanie danych pozafinansowych jako sposób angażowania interesariuszy 62
Janusz Kroik, Jan Skonieczny: Value exchange in CSR strategy / Wymiana wartości w strategii CSR 80
Maria Roszkowska-Menkes: What does CSR really stand for? An analysis of corporate definitions of CSR in Poland / Co naprawdę oznacza społeczna odpowiedzialność biznesu? Analiza definicji CSR najbardziej odpowiedzialnych firm w Polsce 95
Adam Skrzypek, Nella Saadi: Profitability of socially responsible public listed companies in Poland / Rentowność społecznie odpowiedzialnych spółek giełdowych w Polsce 108
Justyna Szumniak-Samolej: Changes in the business environment that support the creation of socially responsible initiatives / Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw sprzyjające powstawaniu społecznie odpowiedzialnych przedsięwzięć 123
Dorota Teneta-Skwiercz: Acquaintance with the fair trade idea in Poland – results of the research / Popularność ruchu sprawiedliwego handlu w Polsce – wyniki badań 139
Dorota Teneta-Skwiercz: Acquaintance with the fair trade idea in Poland – results of the research / Popularność ruchu sprawiedliwego handlu w Polsce – wyniki badań 139