"Badanie rynku"
Identyfikator Librowy: 247539
Spis treści
CZYM JEST BADANIE RYNKU? 10
WSTĘP. DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA? Michał Jan Lutostański 10
I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański 14
ELEMENTY PROCESU BADAWCZEGO 21
II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi Katarzyna Archanowicz-Kudelska 21
III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online Marcin Bągard, Michał Dubrawski 36
IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz 68
V. Prezentowanie wyników badań Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski 100
VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz 112
VII. Etyka w badaniach opinii i rynku Katarzyna Archanowicz-Kudelska 133
METODY BADAWCZE 143
VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? Tomasz Dulinicz, Anna Martenka 143
IX. Badania jakościowe – klasyczne metody FGI oraz IDI Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka 164
X. Badania eksploracyjne Paweł Pawiński 183
XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka 193
XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych Krzysztof Polak 214
XIII. Badania neuromarketingowe Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska 236
XIV. Społeczności badawcze online Piotr Idzik, Natalia Kicina 258
XV. Badanie trendów konsumenckich Barbara Frątczak-Rudnicka 280
XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk 310
XVII. Badanie narracyjne Jacek Wasilewski 326
ZASTOSOWANIE BADAŃ W PRAKTYCE 343
XVIII. Potrzeby i insighty Michał Kociankowski 343
XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski 363
XX. Badania konceptów i innowacji Anna Gorączka, Michał Protasiuk 392
XXI. Badanie opakowań Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska 413
XXII. Badania sensoryczne produktów Mateusz Kosmala 429
XXIII. Badania cen Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska 457
XXIV. Badania satysfakcji konsumentów Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński 474
XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk 504
XXVI. Badania shopperowe Anna Gorączka, Artur Czajka 548
XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk 584
XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik 607
XXIX. Badania w procesach projektowania usług Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski 633
XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski 651
JAKA JEST PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ? 669
XXXI. Rola badań w świecie big data Michał Protasiuk 669
ZAKOŃCZENIE. PRZYSZŁOŚĆ BADAŃ Michał Jan Lutostański 679
Słownik badawczy Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, Patrycja Prochera, Magdalena Tędziagolska 682
AUTORZY 712