"Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów"
Identyfikator Librowy: 249476
Spis treści
Wstęp 8
Rozdział 1. Muzeum jako podmiot rynku oraz przedmiot badań naukowych 16
1.1. Muzeum jako podmiot rynku kultury 16
1.2. Marketing muzeum jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych – stan badań 32
Rozdział 2. Komunikacja marketingowa w działalności muzeum 40
2.1. Pojęcie i specyfika marketingu instytucji kultury 40
2.2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej 43
2.3. Strategie marketingowe instytucji kultury 46
2.4. Komunikacja marketingowa i koncepcja jej integrowania 53
2.5. Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności muzeum 75
Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa muzeów – badania empiryczne 88
3.1. Cel, przedmiot i metodologia badań empirycznych 88
3.2. Wyniki badań jakościowych 93
3.3. Zweryfikowany model analityczny zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-1) 106
3.4. Wyniki badań ilościowych 113
Rozdział 4. Autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 138
4.1. Założenia i uwarunkowania autorskiego modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 138
4.2. Propozycja modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 139
4.3. Implikacje menedżerskie i przykłady dobrych praktyk 151
Zakończenie 162
Załącznik 1 168
Załącznik 2 172
Bibliografia 184
Spis rysunków 193
Spis wykresów 194
Spis tabel 195
Summary 197