"Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów"

Identyfikator Librowy: 249476

Spis treści

Wstęp 8

Rozdział 1. Muzeum jako podmiot rynku oraz przedmiot badań naukowych 16

1.1. Muzeum jako podmiot rynku kultury 16

1.2. Marketing muzeum jako przedmiot badań w naukach ekonomicznych – stan badań 32

Rozdział 2. Komunikacja marketingowa w działalności muzeum 40

2.1. Pojęcie i specyfika marketingu instytucji kultury 40

2.2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej 43

2.3. Strategie marketingowe instytucji kultury 46

2.4. Komunikacja marketingowa i koncepcja jej integrowania 53

2.5. Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności muzeum 75

Rozdział 3. Zintegrowana komunikacja marketingowa muzeów – badania empiryczne 88

3.1. Cel, przedmiot i metodologia badań empirycznych 88

3.2. Wyniki badań jakościowych 93

3.3. Zweryfikowany model analityczny zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-1) 106

3.4. Wyniki badań ilościowych 113

Rozdział 4. Autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 138

4.1. Założenia i uwarunkowania autorskiego modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 138

4.2. Propozycja modelu zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum (ZKMM-2) 139

4.3. Implikacje menedżerskie i przykłady dobrych praktyk 151

Zakończenie 162

Załącznik 1 168

Załącznik 2 172

Bibliografia 184

Spis rysunków 193

Spis wykresów 194

Spis tabel 195

Summary 197