"Biznes w kulturze − kultura w biznesie"

Identyfikator Librowy: 274894

Spis treści

Wstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń) 5

Strategia dywersyfikacji jako przykład reakcji jednostek kultury na trendy występujące w otoczeniu (Anna Kwiecień) 7

Wpływ pandemii COVID-19 na strategie zarządzania jednostkami kultury (Monika Karczewska) 18

Strategia budowania relacji z klientami branży gamingowej w Polsce – analiza jej potencjału (Katarzyna Żak) 27

Rozwój marketingu cyfrowego w instytucjach kultury podczas pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 39

Instytucje muzealne w przemyśle kreatywnym: istniejące powiązania i kierunki działań (Magdalena Sawczuk) 51

Współczesne strategie finansowania jednostek kultury (Aleksandra Nocoń) 61

Narzędzia finansowania kultury na przykładzie Grupy Lotos S.A. (Anna Gęgotek, Paweł Łojek) 73

Wpływ wielokulturowości na strategie rozwoju jednostek kultury na przykładzie Górnego Śląska (Justyna Szymczyk) 81

Mierniki kultury w efektywnym zarządzaniu kulturą (Kinga Hoffmann-Burdzińska, Jakub Kol) 92

Deficyt badań w samorządowych instytucjach kultury − w poszukiwaniu przyczyn zjawiska (Wawrzyniec Rudolf) 106

Raportowanie jako element strategii wyzwaniem dla sektora kultury (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz) 128

Chińska kultura biznesowa: jak skutecznie postępować w relacji biznesowej z Chińczykami. Oczekiwania a rzeczywistość (Katarzyna Bańka-Orłowska) 136

Bibliografia 149

Spis rysunków 166

Spis tabel 167

Informacja o Autorach 168