"Kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne studentów - kandydatów na nauczycieli wychowania fizycznego"

Identyfikator Librowy: 279051

Spis treści

STRESZCZENIE WSTĘP 1.KOMPETENCJE NAUCZYCIELA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU 1.1.Uzasadnienie wyboru problematyki 1.2.Kompetencje zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego 1.3.Kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna jako determinanty efektywności zawodowej 1.4.Zdrowie psychiczne nauczyciela wychowania fizycznego i jego uwarunkowania 1.5.Kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne jako składowe kompetencji zawodowych nauczyciela wychowania fizycznego i ich uwarunkowania 2.METODOLOGIA BADAŃ WŁASNYCH 2.1.Cel badań, pytania i hipotezy badawcze 2.2.Osoby badane i sposób przeprowadzenia badań 2.2.1.Studenci wychowania fizycznego rozpoczynający studia w latach 2011-2014 – grupa pierwsza 2.2.2.Charakterystyka młodzieży studiującej na kierunku wychowanie fizyczne w latach 2016-2017 – grupa druga 2.2.3.Charakterystyka młodzieży uczestniczącej w warsztatach psychologicznych w latach 2016-2017 – grupa trzecia 2.3.Narzędzia badawcze 2.4.Warsztaty psychologiczne 2.5.Analiza statystyczna 3.WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 3.1.Profil wybranych kompetencji zawodowych studentów wychowania fizycznego 3.1.1.Profil psychologiczny studentów 3.1.2.Profil psychologiczny studentek 3.2.Kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna a płeć i kierunek studiów 3.3.Kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna a rocznik 3.4.Zdrowie psychiczne studentów pierwszego roku a płeć 3.5.Kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne a uczestnictwo w aktywności sportowej 3.6.Osobowościowe predyktory kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej 3.7.Zdrowie psychiczne a kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna 3.8.Spontaniczne zmiany wybranych kompetencji zawodowych studentów wychowania fizycznego 3.8.1.Zmiany kompetencji społecznych 3.8.2.Zmiany inteligencji emocjonalnej 3.8.3.Zmiany zdrowia psychicznego 3.8.4.Związki między wskaźnikami zmiany wybranych kompetencji zawodowych 3.9.Zmiany w wybranych kompetencjach zawodowych studentów pod wpływem uczestnictwa w warsztatach psychologicznych 3.9.1.Kompetencje społeczne a uczestnictwo w warsztatach psychologicznych3.9.2.Inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne a uczestnictwo w warsztatach psychologicznych 3.10.Wybrane kompetencje zawodowe studentów wychowania fizycznego a doświadczenie zawodowe 3.11.Wybrane kompetencje zawodowe a nauczycielskie preferencje zawodowe 3.12.Wybrane kompetencje zawodowe a trenerskie preferencje zawodowe 3.13.„Model zawodowy” nauczyciela wychowania fizycznego na podstawie badań studentów kierunku wychowanie fizyczne 4.DYSKUSJA 4.1.Profil kompetencji studentów wychowania fizycznego 4.2.Inteligencja emocjonalna i kompetencje społeczne jako czynniki selekcyjne w wyborze kierunku studiów 4.3.Płeć, rocznik i zaangażowanie w sport a badane właściwości psychiczne 4.4.Osobowościowe predyktory kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej 4.5.Kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna a zdrowie psychiczne studentów 4.6.Zmiany kompetencji społecznych, inteligencji emocjonalnej i zdrowia psychicznego 4.7.Udział w warsztatach psychologicznych a kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne 4.8.Doświadczenie i plany zawodowe studentów a kompetencje społeczne, inteligencja emocjonalna i zdrowie psychiczne 4.9.Model zawodowy nauczyciela wychowania fizycznego 5.ZDROWIE PSYCHICZNE LUDZI W DOBIE PANDEMII 6.PODSUMOWANIE 7.WNIOSKI PIŚMIENNICTWO ŹRÓDŁA SPIS TABEL SPIS RYCIN ANEKS 1 ANEKS 2